تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دور...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820809433




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موفقیت دانشگاه فردوسی مشهد درجشنواره خواجه نصیرالدین طوسی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: موفقیت دانشگاه فردوسی مشهد درجشنواره "خواجه نصیرالدین طوسی"
در پنجمین"جشنواره استانی طرح كسب و كار خواجه نصیر طوسی" دو طرح ارائه شده از واحدهای فناوردانشگاه فردوسی مشهد، مقام های اول و دوم را کسب کردند.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، در این جشنواره با هدف توسعه ایده پردازی به منظور شكل گیری شركتهای دانش بنیان و در یك همكاری مشترك بین پارك علم و فناوری خراسان رضوی، جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی و سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد برگزار شد.
جشنواره استانی طرح كسب و كار خواجه نصیر طوسی در سه بخش آزاد، دانشجویی و مدیریت شهری برگزار شد که در بخش دانشجویی طرح ربات پلتفرم روهان ارائه شده از هادی كلانی، دانشجوی دوره دكتری رشته مكانیك و عضو هیات مدیره واحد فناور " بنیان ابزار هوشمند پارس" به مدیر عاملی ملایجردی از مركز رشد واحدهای فناوری دانشگاه فردوسی مشهد حائز رتبه اول شد.
همچنین طرح كسب و كار واحد فناور " ایده پروران مشرق غزال" به مدیر عاملی محمد عرفان از مركز رشد علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد با عنوان "ارتقاء رتبه علمی مجلات الكترونیكی" در بخش آزادجشنواره كارآفرینی كسب و كار خواجه نصیرالدین طوسی حائز رتبه دوم(به صورت مشترك)شدند.
در این جشنواره از 77 طرح رسیده به دبیرخانه جشنواره، 4 طرح در بخش دانشجویی، 5 طرح در بخش آزاد و 3 طرح در بخش مدیریت شهری انتخاب شدند.



۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن