تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به جرّاح مدائنى فرمودند: آيا به تو بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، سهي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813124495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکایت سیاه جامگان از راه آهن به فیفا


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: شکایت سیاه جامگان از راه آهن به فیفا
مدیرعامل سیاه‌جامگان می‌گوید در صورت عدم رسیدگی کمیته انضباطی پرونده شکایت خود از تیم راه‌آهن را به فیفا می‌برند.

به گزارش "ورزش سه"، علی عباسی در رابطه با اوضاع این تیم در بازی‌های لیگ و همین‌طور موضوع حاشیه‌ای این روزهای سیاه‌جامگان یعنی پرونده شکایت از راه‌آهن گفت: بازی خوبی را هفته پیش در مقابل تراکتورسازی شاهد بودیم تیم ما تا دقیقه 90 امیدوار بود و در نهایت هم توانست به هدف برسد. ما باید همین رویه را در لیگ‌برتر نیز داشته باشیم و تا آخرین بازی امیدوار به رسیدن به هدف باشیم تا ان‎شاءالله بتوانیم در لیگ‌برتر بمانیم.
عباسی ادامه داد: متاسفانه علیرغم اعتراضی که ما در بازی برابر راه‌آهن به کمیته انضباطی کردیم آنها ترتیب اثری ندادند و از دادن رای طفره می‌روند. راه‌آهن خلاف کرده بود و باید رای در این‌باره صادر شود.  ما در بازی با صبا اعتراض کرده بودیم اما ترتیب اثری ندادند ولی این‌بار که کمیته انضباطی نیز می‌داند که حق با ماست، ما کوتاه نمی‌آییم و بر روی ا عتراض خود پافشاری می‌کنیم.
وی ادامه داد: چون ما حامی نداریم کسی نیز به دادمان نمی‌رسد. هرچقدر اعتراضمان را بیشتر می‌کنیم عده‌ای بیشتر حرفمان را نشنیده می‌گیرند. بنده همین جا می‌گویم که اگر این موضوع ادامه پیدا کند، به طور رسمی به فیفا شکایت می‌کنیم تا از طریق مراجع ذیصلاح حقانیت خود را ثابت کنیم.
مدیرعامل سیاه‌جامگان ادامه داد: این دردآور است که یک تیم خصوصی که به چرخه فوتبال این مملکت کمک می‌کند، اینگونه تحت فشار قرار بگیرد. نه کسی پیدا می‌شود صدا من را بشنود و نه کسی که به ما کمک کند. متاسفانه برخی‌ها کاری می‌کنند که سرمایه‌گذاران از فوتبال عقب‌نشینی کنند.
او در پایان گفت: یک بار دیگر از همین مصاحبه از دوستان در کمیته انضباطی می‌خواهم طفره رفتن را کنار بگذراند و رای نهایی را درباره شکایتمان از تیم راه‌آهن اعلام کنند چون اگر منافع تیم به خطر بیفتد، ما مجبوریم به فیفا شکایت کنیم تا کمیته انضباطی فیفا در این رابطه تصمیمات لازم را بگیرد.

15:32  1395/02/07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن