تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814265088




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس دانشگاه سمنان: (2) دانشجويان شبانه دانشگاه سمنان نمي توانند از خوابگاه استفاده كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: رييس دانشگاه سمنان: (2) دانشجويان شبانه دانشگاه سمنان نمي توانند از خوابگاه استفاده كنند
تهران - خبرگزاري ايسكانيوز: رييس دانشگاه سمنان اعلام كرد: دانشگاه سمنان براي تمامي دانشجويان روزانه خوابگاه در نظر گرفته در صورتي كه دانشجويان شبانه حق استفاده از خوابگاه ها را ندارند و در كل دو هزار و 400 دانشجو تحت پوشش خوابگاه ها هستند.
به گزارش روز شنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، دكتر خوردين در نشست خبري كه صبح امروز در وزارت علوم، تحقيقات و فناوري برگزار شد، گفت: در دانشگاه سمنان 16 همايش علمي تاكنون برگزار شده و بنا بر آن عضويت دانشگاه در شبكه نانو صورت گرفته و چهاردهمين همايش ملي دانشجويان عمران شهريورماه سال جاري برگزار خواهد شد.
وي عنوان كرد: در حال حاضر 400 ميليون تومان براي تجهيزات دانشگاهي و يك ميليون و 200 هزار دلار به صورت ارزي هزينه شده است.
دكتر خوردين ابراز داشت: چهار مجله علوم انساني، مدل سازي در مهندسي، علوم و روانشانسي در دانشگاه به چاپ مي رسد و در زمينه تبادل و تعامل در مورد مطالب نشريات با دانشگاه دمشق كشور سوريه به توافق رسيديم و مشتركا برخي مطالب در نشريات به عربي و فارسي نوشته مي شود.
رييس دانشگاه سمنان افزود: دانشگاه سمنان در جشنواره خوارزمي مقام دوم را كسب كرده و در بحث پژوهشگري در جشنواره حركت مقام نخست را دريافت كرد.
وي اذعان داشت: در دانشگاه سمنان بيش از 60 هزار متر مربع فضا در حال ساخت و ساز و مطالعه و 23 پروژه بزرگ عمراني در حال كار است.
دكتر خوردين از دو پروژه در حال ساخت مصوب رهبر معظم انقلاب خبر داد كه يكي از آن ها احداث دو خوابگاه و ديگري ايجاد سلف دانشجويي است.
رييس دانشگاه سمنان اعلام كرد: در سطح دانشگاه 24 انجمن علمي وجود دارد كه معاونت پژوهشي از آن حمايت مي كند و 75 نشريه داخلي و 9 كانون فرهنگي – ادبي در دانشگاه به فعاليت مي پردازند.
وي با بيان اين مطلب كه با توجه به سياست هاي دولت نهم بحث روابط بين المللي مقداري متفاوت شده، گفت: دانشگاه سمنان با دانشگاه استراليا، سوئد، روسيه و فنلاند همكاري داشت و نيز با دانشگاه "ري ورد سايد" كاليفرنيا به طور ON LINEدر ارتباط است. /05 /187/125
 شنبه 25 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3191]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن