تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813307575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتريش خواهان برقراري ارتباط تجاري با ايران است


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



اتريش خواهان برقراري ارتباط تجاري با ايران است
روز نو :  
وزير اقتصاد ايالت اتريش سفلي گفت: تجار و بازرگانان نقاط مختلف اتريش خواهان توسعه روابط بازرگاني با ايران هستند چرا كه اين كشور ظرفيت هاي صنعتي و معدني قابل توجهي دارد.
 
 به گزارش روز نو، بوهوسلاف شامگاه يكشنبه در بدو ورود به شهر اراك در جمع خبرنگاران افزود: هيات بازرگاني اتريش سفلي به هيچ عنوان براي گذراندن وقت به كشور ايران و شهرستان اراك سفر نكرده و ما در صدد برقراري ارتباط تجاري و بازرگاني با نقاط مختلف كشور ايران هستيم.
 
وي ادامه داد: بر همين اساس مسئولان و مديران 40 شركت صنعتي براي سفر به ايران و برقراري روابط تجاري و بازرگاني با شركت هاي اين كشور داوطلب شدند تا ضمن حضور در اين كشور و بازديد و بررسي ظرفيت هاي صنعتي، كشاورزي و گردشگري ايران، مقدمات برقراري ارتباط تنگاتنگ تجاري را فراهم كنند.
 
وزير اقتصاد ايالت اتريش سفلي در خصوص ظرفيت هاي اين ايالت نيز گفت: يك ميليون 600 هزار نفر در اين اين ايالت زندگي مي كنند.
 
وي افزود: فعاليت هاي صنعتي ايالت اتريش سفلي در زمينه هاي سيستم هاي اتوماسيون صنعتي و ابزار دقيق، سيستم هاي هيدروليكي، تكنولوژي هاي مدرن نورپردازي، خدمات مشاوره انرژي هاي تجديد پذير، طراحي و توسعه سيستم هاي كشش وسائط نقليه، طراحي سيستم هاي نما، توليد دستگاه هاي آسياب غلات، محصولات سلولزي با مصارف صنعتي و بهداشتي، بسته بندي صنايع نوشيدني و غذايي، توليد محصولات مهندسي نفت، گاز و پتروشيمي، توليد مبلمان و تخت هاي بيمارستاني و مراكز عمومي، خدمات ساخت و ساز پروژه هاي عمومي است.
 
معاون توسعه، مديريت و منابع انساني استانداري استان مركزي نيز گفت: اين استان ظرفيت هاي ارزشمندي هم در بخش كشاورزي و هم در بخش صنعتي دارد.
 
ظفر افشون افزود: بيش از سه هزار واحد صنعتي در نقاط مختلف استان مركزي فعاليت مي كنند كه بسياري از آنها مانند شركت آلومينيوم ايران، شركت صنايع آذرآب و ماشين سازي به عنوان غول هاي صنعتي خاورميانه مطرح هستند.
 
وي بيان كرد: شرايط تحريم مشكلات زيادي براي اين كارخانه هاي صنعتي به وجود آورده بود و هم اكنون پس از برجام و رفع تحريم ها، صاحبان اين صنايع در صدد نوسازي و توليد با كيفيت برآمده اند.
 
عزيز فيلي معاون هماهنگي امور عمراني استانداري مركزي نيز گفت: آغاز ارتباط تجاري و بازرگاني ايران با اتريش به بعد از جنگ دوم جهاني بر مي گردد كه خدمات ارزشمند تجار و مهندسان كشور اتريش همچنان در نقاط مختلف كشور ايران از جمله استان هاي فارس، كهگيلويه و بويراحمد و اصفهان مشهود است.
 
سال گذشته كالاهايي از قبيل كنسانتره مركبات و سنگ آسياب به ارزش 330 هزار دلار از كشور اتريش وارد استان مركزي شد.
 
همچنين كالاهايي از قبيل انار، لبنيات، حبوبات، ميوه، شيريني و اجاق گاز به ارزش 52 هزار دلار از استان مركزي به كشور اتريش صادر شد.

منبع: ایرنا


تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن