تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812987107




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه نظامی اوکراینی در درگیری ها کشته شدند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سه نظامی اوکراینی در درگیری ها کشته شدند
ارتش اوکراین اعلام کرده است در درگیری میان نظامیان این کشور و مخالفان دولت، سه نظامی کشته شدند.


به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، ارتش اوکراین روز یکشنبه اعلام کرد، سه نظامی این کشور در تشدید مجدد درگیری های بین هواداران روسیه و نیروهای دولتی در منطقه جدایی طلب شرق اوکراین کشته و شش تن نیز زخمی شده اند.


"الکساندر موتوزیانیک" سخنگوی ارتش در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: "در نتیجه درگیری ها، سه سرباز اوکراینی در 24 ساعت گذشته کشته و شش تن دیگر زخمی شده اند."


وی با اعلام این که اوضاع در امتداد خط مقدم «مجددا متشنج شده است»، جدایی طلبان را به تشدید حملات علیه ارتش اوکراین و استفاده از تسلیحات سنگین، متهم کرد.


وی افزود: متجاوزان، فعالانه از خمپاره و خودروهای زرهی در امتداد کل خط مقدم استفاده می کنند.


تلفات جدید پس از آن به بار آمد که سه نظامی اوکراینی در حمله خمپاره ای هفته گذشته شبه نظامیان حامی روسیه کشته شدند، این مرگبارترین حمله تقریبا در دو ماه بود.


یک رشته موافقتنامه های آتش بس به کاستن از خشونت ها کمک کرده است هر چند، درگیری های پراکنده ادامه دارد و جلوی دستیابی طرفین را به یک توافق محکم برای آشتی سیاسی می گیرد.


از زمان آغاز قیام علیه دولت حامی غرب در کیف در ماه آوریل سال 2014 در شرق اوکراین، حدود نه هزار و 200 تن کشته و بیش از 21 هزار نفر نیز زخمی شده اند.





۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن