تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821104294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظارت تعزیرات حکومتی استان بر فعالیت های ارزی چشمگیر می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


نظارت تعزیرات حکومتی استان بر فعالیت های ارزی چشمگیر می شود استان‌ها > زنجان - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از افزایش نظارت بر فعالیت های ارزی خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین، مرتضی ممیزی با اعلام این خبر گفت: با شکایت تعدادی از بانک های دولتی سطح استان از شرکت ها و نهادهای خصوصی که اقدام به گشایش حساب و دریافت ارز دولتی کردند، تعداد چهار پرونده تشکیل و شعب این اداره کل تحقیقات لازم را آغاز کرده اند.
وی اظهار کرد: با تشکیل جلسات رسیدگی و بررسی تمام مستندات موجود در پرونده ها، مشخص شد شرکت های متخلف مرتکب تخلف «عدم ایفای تعهدات ارزی» شده اند به نحوی که هیچ گونه واردات دستگاه، تاسیس شرکت، اشتغالزایی، راه اندازی خط تولید و ... صورت نپذیرفته است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: بر این اساس پس از سیر مراحل قانونی و احراز تخلفات صورت گرفته، شرکت های متخلف علاوه بر تعلیق کارت بازرگانی به مدت یکسال، جمعا به پرداخت جریمه نقدی بالغ بر ۲۸ میلیارد و ششصدو سی و سه میلیون ریال محکوم شدند.
ممیزی با بیان اینکه دو محموله کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی استان زنجان با فاصله زمانی کوتاه کشف و ضبط شد، تاکید کرد: محموله های کشف شده شامل، ۱۱۷ کیلوگرم، قهوه ۲۶۹ کیلو گرم، کفش ۲۸۰ جفت، نوشیدنی انرژی زا شش هزار و 576 قوطی، شکلات یک هزار و 90 کیلو، کیک شکللاتی ۷۹۳ کیلو، پاستیل ۱۵۲ کیلو، کریستال یک هزار و 16 ست شش تایی، البسه یک هزار و 128 ثوب و بشقاب و فنجان ۲۸ ست شش تایی است.
وی افزود: پرونده متهمان در شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره کل تشکیل و در حال پیگیری است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه قاچاق بودن کالاها بدلیل عدم ارائه مدارک گمرکی معتبر محرز است، ابراز کرد: ارزش اولیه کالاها بالغ بر دو میلیارد و هفتصدو بیست و هفت میلیون ریال اعلام شدکه به دلیل مقادیر بسیار زیاد کالاهای موجود احتمال افزایش ارزش ریالی کالاها وجود دارد.    

کلید واژه ها: استان زنجان - بدهی ارزی ایران - تسهیلات ارزی - زنجان - برخورد های تعزیراتی - تعزیرات -




دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 - 11:25:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن