تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815308889




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولید 150 انیمیشن در کارگاه پویانمایی مرکزفرهنگی هنری مجتمع شهرکرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استان چهارمحال و بختیاری: تولید 150 انیمیشن در کارگاه پویانمایی مرکزفرهنگی هنری مجتمع شهرکرد کودکان و نوجوانان استان چهار محال و بختیاری انیمیشن های تازه ای در کارگاههای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید می کنند.
۱۳۹۵ يکشنبه ۵ ارديبهشت ساعت 22:28

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری، فرزاد رحیمی مدیر کل کانون پرورش فکری  استان چهارمحال و بختیاری  از آغاز به کار فعالیتهای پویا نمایی در سال 95 در مرکز فرهنگی هنری مجتمع شهرکرد خبر داد.
فرزاد رحیمی با تاکید بر پرورش فکر و خلاقیت در کودکان و نوجوانان از تولید انیمیشن به عنوان یک فرایند در زمینه فرهنگی،هنری و ادبی یاد کرد.
وی با اشاره به شروع فعالیت کارگاه پویانمایی از سال 83 در استان افزود:  تا کنون در مرکز مجتمع شهرکرد 150 انیمیشن توسط کودکان و نوجوانان تولید شده است و تعداد افراد آموزش دیده در این کارگاهها 70 نفر است.
مدیر کل کانون پرورش فکری  استان چهارمحال و بختیاری کسب جوائز و تندیس های استانی و کشوری به تعداد 22 مقام را از دیگر دستاورد های این فعالیت در کانون عنوان کرد.
وی در این خصوص تصریح کرد: آموزش تکنیک  paper ، استاپ موش، کاپ اوت، زنده نگاری خمیری، زنده نگاری عروسکی، انیمیشن زیر دوربین، پیکسیلیشن (زنده نمایی)، انیمیشن با عروسک ،آموزش دوین و صدا گذاری، آموزش فیلم نامه نویسی پویانمایی ازجمله آموزشهای داده شده در این کارگاهها محسوب می شود.
رحیمی در ادامه گفت: با شروع سال جدید نیز سه کارگاه پنج نفره عضو نوجوان دختر و پسر در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه به فعالیت و تولید انیمیشن در این کار گاهها می پردازند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن