تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820871431




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آماده شدن ساختمان جدید دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی تا مهر ماه 96


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: آماده شدن ساختمان جدید دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی تا مهر ماه 96
ساختمان دانشگاه سید جمال الدین اسدآباد 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
به گزارش خبرنگار
آماده شدن ساختمان جدید دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی تا مهر ماه 96
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از میزان پیشرفت این دانشگاه گفت: پروژه دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه سید جمال در سفر ریاست جمهوری به همدان مورد به عنوان یک ضرورت مورد تاکید قرار گرفت.

نعمتی پیشرفت این طرح را خوب دانست و افزود: نیاز است برای تکمیل این طرح اعتبارات از محل سفرریاست جمهوری تخصیص  کامل  داشته باشیم.

رییس دانشگاه سید جمال الدین هم با بیان اینکه کار ساخت این دانشگاه از سال گذشته شروع شد و در یک سال بیشتر از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از 80 میلیارد اعتبار مصوب تا کنون 50 درصد آن تخصیص یافته است.

میرزایی یاداور شد: طبق قرارداد فاز اول این دانشگاه باید تا قبل از مهر امسال و بقیه آن تا پایان زمستان تحویل داده شود و بنابراین این دانشگاه در ساختمان جدید از مهرماه دانشجو می پذیرد.

او افزود: این دانشگاه هم اکنون هزار و 200 دانشجو دارد که در 10 رشته تحصیل می کنند که با راه اندازی ساختمان جدید تعداد دانشجویان 300 تا 400 نفر افزایش می یابد.



۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن