تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804355082




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غفور: به تمرینات سخت لوزانو عادت کردیم و دیگر کم نمی‌آوریم/ المپیک جای بهترین‌هاست


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: غفور: به تمرینات سخت لوزانو عادت کردیم و دیگر کم نمی‌آوریم/ المپیک جای بهترین‌هاست
اسپکر تیم ملی والیبال گفت: تمامی حریفان در انتخابی المپیک می‌دانند که باید بهترین بازی را برابر تیم ملی والیبال ایران ارائه کنند.
آفتاب : امیرغفور، درخصوص آغاز پنجمین هفته از تمرینات تیم ملی والیبال گفت: «مطابق هفته‌های گذشته پنج روز اول هفته را در دو نوبت صبح و بعد‌ازظهر تمرین می‌کنیم تا به آمادگی 100 درصدی که مدنظر سرمربی تیم ملی است، برسیم. در هفته‌های اول فشار تمرینات خیلی زیاد بود و بدنمان به این همه فشار عادت نکرده بود اما حالا در شرایط بسیار بهتری به سر می‌بریم چرا که توانایی بچه‌ها بیش از گذشته شده و در طول تمرینات کم نمی‌‌آوریم.»


وی در واکنش به این موضوع که تمرینات سخت لوزانو هر هفته بازیکنان مصدومی را به تیم ملی تحمیل می‌کند، بیان داشت: «مصدومیت بخشی از ورزش است و پیش می‌‌آید که برخی ملی‌پوشان دچار مصدومیت‌های جزئی شوند اما این‌طور نیست که مصدومیت‌ها بازیکنی را برای همیشه از اردو خارج کند. نباید فراموش کنیم که لوزانو به دنبال 14 بازیکن اصلی خود برای مسابقات انتخابی المپیک است و والیبالیست‌هایی که نتوانند زیر فشار تمرینات سخت دوام بیاورند جایی در ترکیب تیم ملی ندارند چرا که در دیدار برابر تیم‌های برتر دنیا نیاز است بهترین‌های والیبال ایران راهی ژاپن شوند.»


پشت‌خط‌ زن تیم ملی والیبال در پاسخ به این سوال که لوزانو معتقد است تیم ملی در هماهنگی دفاع روی تور، توپ‌گیری و زدن توپ‌های بلند مشکل دارد و به نظرش این نقیصه چه زمانی برطرف می‌شود؟ عنوان کرد: «لوزانو به خوبی تشخیص داده ما کجا مشکل داریم و تمرینات مستمری که انجام می‌دهیم به این خاطر است که تمامی ضعف‌های‌مان برطرف شود. در بخش توپ‌های بلند که مربوط به پست من می‌شود تلاش کرده‌ام تا هماهنگی بیشتری با پاسور تیم ملی پیدا کنم تا در نقاطی که پاسور در قطرهای مختلف توپ‌ها را برایم می‌فرستد بتوانم بهترین اسپک ممکن را به توپ بزنم.»


وی ادامه داد: «نباید این نکته را فراموش کنیم که تیم ملی باید در تمام پست‌ها عالی باشد. در دفاع روی تور هم با دقت و سرعت بیشتری عمل خواهم کرد تا در بهترین زمان ممکن روی تور بیایم و بتوانم به همراه دیگر ملی‌پوشان امتیازات با ارزشی را برای تیم ملی کسب کنم. مسلما اگر در دفاع روی تور بهترین عملکرد را داشته باشیم در هر ست برنده خواهیم شد.»


به گزارش آنا، غفور در مورد اینکه اردوها و دیدارهای دوستانه‌ای که تیم ملی برگزار می‌کند، می‌تواند مجوز صعود به المپیک را تضمین کند، یادآور شد: «تمامی مراحلی که در حال گذراندن آنها هستیم ما رابرای رساندن به المپیک کمک می‌کند. باید در همه حال بهترین کارنامه را داشته باشیم تا در ژاپن سهمیه المپیک را کسب کنیم. ما باید عالی تمرین کنیم، بهتر از آن در دیدارهای دوستانه به هماهنگی لازم برسیم و در نهایت در رقابت‌های گزینشی المپیک برابر حریفان پیروز شویم تا جزو دارندگان بلیط المپیک شویم.»
او خاطرنشان کرد: «البته باید این موضوع مهم را همیشه به یاد داشته باشیم که دیگر قدرت والیبال ایران بر حریفان پوشیده نیست و آنها می‌دانند که باید بهترین بازی خود را ارائه کنند تا قابل ایران موفق شوند. ما می‌دانیم که حریفان با حداکثر آمادگی مقابل ما ظاهر می‌شوند و بنابراین در تمامی دیدارها با حداکثر دقت و توان‌مان بازی خواهیم کرد چرا که المپیک جای بهترین‌هاست.»




تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن