تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819991338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شجاعی‌کیاسری: لاریجانی بیش از 150 رای برای ریاست مجلس دارد


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



شجاعی‌کیاسری: لاریجانی بیش از 150 رای برای ریاست مجلس دارد
روز نو :  به گفته یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، سابقه خوب در اداره مجلس و تعامل خوب با قوای مجریه و قضاییه و شخصیت فراجناحی موقعیت علی لاریجانی برای نشستن بر کرسی ریاست مجلس دهم را تقویت کرده است.
 
به گزارش روز نو، سیدرمضان شجاعی کیاسری گفت: لاریجانی تسلط خوبی به آیین‌نامه داخلی مجلس برای اداره جلسات علنی دارد و مقبولیت ایشان بین نمایندگان موجب موفقیت ایشان در راس قوه مقننه شده است.
 
نماینده مردم ساری در مجلس نهم خاطرنشان کرد: لاریجانی با وجودی که حتی یک روز سابقه قانونگذاری هم نداشت اما از بدو ورود به مجلس بر کرسی ریاست نشست و انصافا در قامت یک رییس قوه خوب عمل کرد.
 
وی رویکرد و جهت‌گیری منتخبان مجلس دهم را متمایل بر ریاست لاریجانی بر این مجلس دانست و افزود: به نظر بنده اگر لاریجانی رقیب داشته باشد بیش از 150 رای در غیر این صورت با رای بیشتری بر کرسی ریاست مجلس دهم خواهد نشست.
 
شجاعی کیاسری پیش‌بینی کرد: منتخبان مجلس دهم ترجیح می‌دهند با وجود لاریجانی سراغ فرد جدیدی که سابقه و تجربه اداره مجلس را ندارد، نروند. آرایش سیاسی مجلس دهم به دلیل غلبه اعتدالیون اصلاح‌طلب و اصولگرا به نفع لاریجانی است و ریاست ایشان را نوید می‌دهد.
 
نماینده مردم ساری در مجلس نهم در عین حال توافق لاریجانی با اصلاح‌طلبان معتدل مجلس دهم را ضروری دانست و افزود: اگر لاریجانی و عارف هر دو کاندیدای ریاست شوند و لاریجانی حدود 150 رای بیاورد و عارف نیز وضعیت مشابهی داشته باشد، شک نداشته باشید که مجلس دهم، مجلسی شکننده، سخت و پرحاشیه خواهد بود.  



منبع: ایسنا


تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن