تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804327566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلکسیون کفش‌ پاشنه بلند همسر ستاره فوتبال ایران! + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: عکس کمد بزرگی از کفش های پاشنه بلند زنانه منتشر شده که این کفش ها به همسر ستاره فوتبال ایران منتسب شده است!

کفش‌ پاشنه بلند به تازگی عکس کمد بزرگی از کفش های پاشنه بلند زنانه در فضای مجازی منتشر شده که این کفش ها به همسر یک سوپراستار فوتبال ایران منتسب شده است!گرچه نمی شود به سادگی این ادعا را پذیرفت و این کفش ها می تواند به هر خانم دیگری که ربطی به فوتبال نداشته باشد، تعلق داشته باشد اما از آنجا که این روزها مد شده خانم ها چنین دارایی هایی از خود را در صفحات مجازی اینترنت منتشر کنند، احتمال صحت این خبر نیز وجود دارد.به هرحال شاید تصور شود که چنین سوژه ای چندان مهم نیست اما در روزگاری که اوضاع اقتصادی جامعه چندان مناسب نیست و خود فوتبالیست ها هم از نداری و تنگدستی حرف می زنند، انتشار چنین تصاویری می تواند نشانگر خیلی از واقعیات زیرپوستی جامعه برای قشری خاص باشد.
 کلکسیون کفش‌ پاشنه بلند همسر ستاره فوتبال ایران!
عکس کلکسیون کفش‌ پاشنه بلند همسر ستاره فوتبال ایرانستاره نیوزمطالب مرتبط:کفش‌های پاشنه‌ بلند راهی برای سلامتی!مدلهای شیک و باکلاس کفش پاشنه بلند دخترانه! +عکسبا پنج روش در کفش های پاشنه بلند احساس راحتی بیشتری بکنید
پربیننده ترین خبرها سوپرایز های فوق العاده روز پدر !! + تصاویر خشونت به سبک شوهر اعظم! + عکس کلکسیون کفش‌ پاشنه بلند همسر ستاره فوتبال ایران! + عکس ازدواج دختر 80 سانتی متری با یک پسر خوشتیپ!! + عکس پیوستن بازیگر فیلم چ به شبکه جم! +عکس ملکه زیبایی جهان در فیلم های هالیوودی بازی خواهد کرد!+عکس اوباما دنبال تاکسی برای رسیدن به پاستور!+عکس کتایون ریاحی و پرستو گلستانی سوار بر موتورسیکلت!+عکس گریم متفاوت گلزار در سلام بمبئی+عکس حضور جالب‌ بانوان در مراسم تشییع مهرداد اولادی +عکس واکنش کثیریان به حضور مجری من‌ و تو در جشنواره+عکس غول ۶چرخ آمریکایی در ایران !+عکس این زن 35 پراید دزدید +عکس جان کری و نوه اش در سازمان ملل+ عکس درگیری های خونین پس از بازی پرسپولیس+عکس حضور کادر فنی و بازیکنان ملوان بر مزار اولادی + عکس کشف لاشه نهنگ 12 متری در قشم+ عکس صفحه اول روزنامه‌های 1شنبه صبح خبری نیک صالحی 95/2/5 معرفی زیباترین زن در سال 2016+عکس نمایشگاهی با تصاویر عریان در تهران +تصاویر پاسخ مدیران به حضور مجری من و تو درجشنواره فیلم فجر+عکس ظاهر بهنوش بختیاری در عکس های جدیدش به عنوان مدل تبلیغاتی یک تیتر پراز حرف، برای خبر زنی که 21 روز شکنجه شد+عکس شیکترین لباس های مجلسی ترک !
آخرین خبرها نامه شهرداد روحانی به وزیر ارشاد! خداداد عزیزی : 5 بازی پشت سرهم دوپینگ کردم !! زمان و مکان مراسم هفتمین روز درگذشت اولادی مشخص شد تكذیب شایعه ای درباره پروفسور سمیعی و آلودگی آب!! چگونه می توان سوابق بیمه ای را اضافه کرد؟ درگیری دو بازیکن سر مزار اولادی!! از کجا بفهمیم به سرطان مبتلا شده ایم؟ !! کمک زردچوبه به بهبود حافظه و تمرکز در سالمندان دو داروی جدید برای درمان خطرناک‌ترین نوع سرطان پوست بازیگر سینما هم در اهواز کتک خورد! باز کردن در اضطراری هواپیما برای هواخوری! تصورات غلط درباره عطر و ادکلن 17 خوراکی برای طولِ عمر بیشتر دلیل علمی برای بدخوابی در مکان‌های ناشناس قیمت طلا، سکه و ارز؛ شنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ لنز یک و نیم میلیارد تومانی!+عکس وقتی خورشید آب را شیرین می‌کند! زنده‌شدن مرد هندی بعد از ۴۵ دقیقه مرگ با این کار از فرزندتان در مقابل ابتلا به کبد چرب محافظت کنید!! آلودگی هوای درون خانه را جدی بگیرید! افشای فریبکاری میتسوبیشی ژاپن در 625 هزار خودرو علت مرگ های ناگهانی در جوانان ورزشکار چیست؟ چه رفتارهایی را باید از ثروتمندان یاد بگیریم؟ خاطرات بسیار شیرین با همسرتان بسازید!!


فال حافظ فال روزانه پرداخت قبوض قیمت خودرو کارت شارژ جدول لیگ برتر نتایج زنده فوتبال ترافیک تهران خلافی خودرو


یکشنبه 5 اردیبهشت 1395





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن