تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820008443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل هواشناسی استان البرز خبر داد شرایط ناپایدار جوی تا آخر هفته در البرز حاکم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مدیرکل هواشناسی استان البرز خبر داد شرایط ناپایدار جوی تا آخر هفته در البرز حاکم است استان‌ها > البرز - مدیرکل سازمان هواشناسی استان البرز گفت: شرایط ناپایدار جوی تا آخر هفته در این استان حاکم است.

به گزارش خبرآنلاین البرز ،منصور رحمانیان اظهار داشت: بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل داده‌های علمی، شرایط ناپایداری در آسمان استان البرز طی این هفته شاهد خواهیم بود. وی افزود: بر اساس این پیش‌بینی‌ها امروز آسمان استان البرز صاف تا کمی ابری، وزش باد و در ارتفاعات رگبار و رد و برق خواهیم داشت. مدیرکل سازمان هواشناسی استان البرز تصریح کرد: این شرایط تا حدودی در روز دوشنبه نیز حاکم خواهد بود و از روز سه‌شنبه تا آخر هفته شاهد آسمانی نیمه ابری، وزش باد تا حدودی شدید و رگبار و رد و برق در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود. رحمانیان گفت: بنابراین کارشناسان هواشناسی پیش‌بینی می‌کنند که تا پایان هفته شرایط ناپایدار جوی در این استان حاکم باشد. وی افزود: با وجود داشتن آسمان نیمه ابری، احتمال بارش باران در روزهای آتی اندک است و تنها در ارتفاعات شاهد رگبارهایی خواهیم بود. مدیرکل سازمان هواشناسی استان البرز درباره شرایط دمای هوا نیز گفت: طی روزهای آینده روند افزایش دما در استان البرز ادامه خواهد داشت و احتمال می‌دهیم که تا روز سه‌شنبه حداقل 4 درجه دمای هوا در شهرستان کرج نسبت به روز جمعه افزایش داشته باشد. رحمانیان گفت: برای امروز حداقل دما در شهرستان کرج حدود 9 درجه بالای صفر و حداکثر 24 درجه پیش‌بینی می‌شود که در روز دوشنبه حدود 2 درجه هوا گرم‌تر خواهد شد. وی اظهار داشت: در روز گذشته سردترین منطقه استان البرز، منطقه دیزین با حداقل دمای 2 درجه و حداکثر 14 درجه بالای صفر بود. مدیرکل سازمان هواشناسی استان البرز تصریح کرد: همچنین گرم‌ترین منطقه نیز مربوط به شهرستان اشتهارد با حداقل 7 و حداکثر 27 درجه است.  

کلید واژه ها: استان البرز -




یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 - 09:51:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن