تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798253986




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخي نامزدهاي رياست فدراسيون فوتبال در مظان اتهام هستند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: برخي نامزدهاي رياست فدراسيون فوتبال در مظان اتهام هستند
انتخابات فدراسيون فوتبال با صحبت‌هاي مسئول جديد پرونده فساد در فوتبال، تحت تأثير اين پرونده قرار گرفت...
نویسنده : سعيد احمديان 


انتخابات فدراسيون فوتبال با صحبت‌هاي مسئول جديد پرونده فساد در فوتبال، تحت تأثير اين پرونده قرار گرفت و آن طور كه عبدالرحمان شاه حسيني گفته است برخي از نامزدهاي انتخابات رياست فدراسيون فوتبال در پرونده فساد در فوتبال در مظان اتهام هستند و مديركل حراست وزارت ورزش هم در واكنش به اين افشاگري گفته است كه در صورت محرز شدن اين اتهامات، از ورود افراد متهم به انتخابات جلوگيري خواهد شد.

در حالي سه نامزد نهايي رياست فدراسيون فوتبال پنج شنبه در استوديو شبكه خبر تلويزيون از برنامه هايشان براي انتخابات 18 ارديبهشت صحبت مي‌كردند، كه چند صد متر آن طرف‌تر در ساختمان جام جم، مسئول جديد پرونده فساد در فوتبال هم مهمان راديو ورزش بود تا از اين پرونده جنجالي صحبت كند، صحبت‌هايي كه بخش‌هايي از آن اتهاماتي را متوجه نامزدهاي انتخابات فوتبال كرد تا جنجال‌هاي انتخابات 18 ارديبهشت بيشتر از قبل شود. عبدالرحمان شاه حسيني در اين برنامه در مورد اينكه عده‌اي از افراد كانديداي رياست فدراسيون فوتبال در مظان اتهام هستند، گفت: «رسيدگي به صلاحيت‌كانديداهاي رياست فدراسيون فوتبال بايد زودتر از اينها در دستور كار قرار مي‌گرفت و پس از آن آقايان در انتخابات ثبت‌نام مي‌كردند. اين اتفاقات به دليل عدم هماهنگي و توجه نكردن به مفاد گزارش صورت گرفته است. البته شايد كسي به طور فاحش نقض قانون نكرده باشد و شايد هم مكرراً عده‌اي از آقايان قانون را نقض كرده باشند. اين چيزي نيست كه بتوانم در اينجا پرده از آن بردارم و فعلاً براي صحبت در اين باره زمان مناسبي نيست.»

صحبت‌هاي جنجالي شاه حسيني واكنش وزارت ورزش را به همراه داشت و رضا حسني‌خو در خصوص اينكه مسئول رسيدگي به پرونده فساد در كميسيون اصل 90 اعلام كرده برخي نامزدهاي انتخابات فدراسيون فوتبال در پرونده فساد در فوتبال نقش داشته‌اند و حتي بين نامزدهاي رياست هم نام آنها ديده مي‌شود، ديروز به خبرگزاري تسنيم گفت: «تاكنون و تا اين ساعت هيچ پرونده‌اي در خصوص فساد در فوتبال به ما ارسال نشده، اما اگر اين پرونده ارسال شود، آن را بررسي مي‌كنيم و اسامي نامزدها در فساد در فوتبال باشد و به تأييد برسد، قطعاً از حضورشان در انتخابات جلوگيري خواهيم كرد.»مورد اتهام قرار دادن برخي نامزدهاي رياست فدراسيون فوتبال به نظر مي‌رسد در روزهاي آينده واكنش‌هاي بيشتري را به همراه داشته باشد و اين انتخابات را كه بدون اين مسئله هم كم حاشيه نبوده وارد فاز جديدي كند.

البته مسئول جديد رسيدگي به پرونده فساد در فوتبال در اين مصاحبه راديويي، گوشه‌اي جديد از تخلفات مسئولان فدراسيون فوتبال را درباره فرار مالياتي و فساد اخلاقي فاش كرد. رئيس اسبق كميته انضباطي فدراسيون فوتبال در مورد فرار مالياتي باشگاه‌ها و بازيكنان از فرار مالياتي فدراسيون فوتبال هم پرده برداشت: «700 صفحه در مورد بدهكاري بازيكنان و باشگاه‌ها و جالب‌تر اينكه در خود فدراسيون فوتبال گزارش و جدول تهيه شده كه مبلغي بالغ بر دهها ميليارد تومان مي‌باشد. عده‌زيادي از بدهكاران مالياتي را ممنوع‌الخروج كرده‌ام اما در مواردي عده‌اي از اين آقايان به راحتي از كشور خارج شدند. اين پرونده 1200 صفحه گزارش است كه 7 هزار صفحه ضميمه هم دارد. لازم است در اينجا بگويم من در اين ماجرا بسيار تنها هستم و رد پاي مافيا را با پوست، گوشت و استخوان در اين پرونده احساس مي‌‌كنم.»

شاه حسيني همچنين از احضار يكي از مسئولان فدراسيون براي توضيح درباره سوء استفاده جنسي در مدارس فوتبال خبر داد و گفت: «در مواردي شكايت‌هايي از جمله تجاوز جنسي در تيم‌هاي پايه باشگاه‌ها انجام شده كه اين موارد هم به مانند ديگر موضوعات مطروحه در گزارش وجود دارد. لازم است اينجا به موردي اشاره كنم كه يكي از آقاياني كه حلقه اول فدراسيون نيز بوده است قول داده بيايد در اين مورد جواب بدهد اما ايشان در ادامه گفته است كه اصلاً اينچنين مواردي وجود ندارد. همچنين لازم است بگويم من كسي را كه يكي از مسئولان رده سوم فدراسيون در گذشته بوده براي پاره‌اي از توضيحات خواستم اما از در و ديوار با من تماس مي‌گرفتند و مي‌گفتند با ايشان چه‌كار داريد و لطفاً كاري به ايشان نداشته باشيد. در تلاش هستيم در نهايت اين گزارش به نتيجه برسد و افراد متخلف معرفي بشوند و مردم بدانند چه اتفاقاتي در اين فوتبال رخ داده است.»

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن