تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816416125




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شبکه های مجازی از عوامل نفوذ دشمن هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امام جمعه هندیجان: شبکه های مجازی از عوامل نفوذ دشمن هستند امام جمعه شهرستان هندیجان در خطبه های نماز جمعه گفت: 15 رجب وفات حضرت زینب(س) اسوه زیبایی و محبت ها را تسلیت عرض می کنم که اگر حضرت زینب نبود کربلا هم نبود ولی با وجود و استقامت آن بانوی اسلام محفوظ ماند و با زبان فصیح حیدری نقشه های استکبار آن زمان را برملاء کرد.
۱۳۹۵ شنبه ۴ ارديبهشت ساعت 10:08

خبرگزاری پانا+ هندیجان+ امام جمعه+ شبکه های مجازی

به گزارش خبرنگار پانا از بندر خوزستان،حجت اسلام و المسلمین علی شمیل پور اظهار داشت : 5 اردیبهشت شکست حمله نظامی آمریکا علیه ایران در طبس است. استکبار و آمریکا باید بدانند خداوند با این انقلاب است و بدانند که ابر مرد بزرگ تاریخ همچون امام خمینی(ره) با حمایت مردم انقلاب را به سرانجام رساند و بدانند خداوند با ملت و اسلام است.
شمیل پور تاکید داشت: جمعه دور دوم انتخابات و خلق حماسه ای دیگر است ما از مردم می خواهیم بار دیگر بصیرت خود را به جهانیان نشان دهند. ما کسی را انتخاب می کنیم که نفعش ملی باشد و شخصی نباشد. اگر نماینده چون به نفع ما نباشد رأی ندهیم بلکه باید به فکر اسلام و انقلاب و کشور باشد و تزلزلی در قانون اساسی نداشته باشد. کسی را باید انتخاب کنیم که با ولایت باشد و معیار های ملی و روحیه انقلابی داشته باشد و به فکر اسلام و انقلاب باشد ما باید به فکرآیندگان باشیم و متوجه وعده های دروغین و فریب کاری ها باشیم.
وی اظهار داشت: کسی را انتخاب کنیم که منافع ملی را در نظر داشته باشد نماینده ای را سرکار بیاوریم که یار رهبر باشد از انقلاب و این مردم باشد و درد محرومان را کشیده باشد منفعت شخصی کار ساز نیست.اختیار دست مردم است و اجر و ثواب الهی شامل ملت خواهد شد انتخاب مردم محترم است و کسی نمی تواند به کسی فشار بیاورد ملت هوشیار و بیدار باشیم.
علی شمیل پور امام جمعه هندیجان در پایان گفت: نگرانی از نفوذ دشمن در فضای مجازی است این فضا های مجازی تحت نفوذ اسرائیل و آمریکا است مواظب باشید اطلاعات محرمانه نظام و بیوگرافی چهره های سر شناس را در این فضاها تکثیر نکنید.جامعه اسلامی در خطر نفوذ دشمنان توسط فضاهای مجازی است خیلی از خانواده ها را از بین می برد و آرمان های فردی و حقوقی را هدف گرفته است اگر برای هلاکت و از بین بردن این خطر برای آن برنامه ریزی نکنیم فردا در پیشگاه خداوند مسئول هستیم تهاجم فرهنگی از پشت بام ها به کف دست آمده است به جوانان توصیه می کنیم مواظب توطئه های فضای مجازی باشند تا دشمن نتواند علیه دین، ناموس ما و ملت ما هجمه برد.  
 






 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن