تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815607789




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروزی ملوان و راه آهن برای فشار به فولاد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پیروزی ملوان و راه آهن برای فشار به فولاد
کد خبر: ۵۸۲۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰ - 22 April 2016


دو تیم درخطر سقوط ملوان انزلی و راه آهن با کسب پیروزی برابر حریفان میانه جدولی خود، سه امتیاز حساس کسب کردند تا به فولاد نزدیک تر شوند.


به گزارش تابناک ورزشی، این نتایج باعث می شود شاگردان اسکوچیچ برای گرفتن امتیاز از استقلال تهران زیر فشار باشند.


ملوان 3 ـ سایپا 2؛ جشن تلخ در انزلی
در این مسابقه که تحت تاثیر وفات ناگهانی مهرداد اولادی برگزار شد، ملوان خیلی زود در دقیقه 4 توسط مازیار زارع به گل رسید اما سایپا با گل غلامرضا رضایی(10) بازی را مساوی کرد. با این حال ملوان به حملات خود ادامه داد و قبل از پایان نیمه دوبار دیگر توسط کنعانی‌زادگان (25) و رافخایی(34) به گل رسید و در بازی را بست. در نیمه دوم تک گل رضایی (79) نتیجه‌ای برای سایپا نداشت تا ملوانی‌ها در پایان مسابقه جشن تلخی در ورزشگاه تختی برگزار کنند.


تیم فوتبال راه آهن در یک برد نوبرانه با 3 گل پدیده مشهد را درهم کوبید تا با 3 امتیاز این مسابقه به رده چهاردهم جدول صعود کند و بالاتر از سیاه جامگان بایستد. 
 اولین گل راه آهن توسط بهادر عبدی (45) به ثمر رسید و در دقیقه 46 هم مهرداد محمدی فاصله را بیشتر کرد اما بعد از گل پدیده توسط بیات، مهرداد محمدی دوباره در دقیقه 85 برای تیمش گل زد تا راه آهن هر 3 امتیاز این مسابقه را بگیرد و موقتا جای سیاه جامگان را در رده چهاردهم جدول تصاحب کند.
























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن