تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820252054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش زنده؛ ملوان بندرانزلی 3 - سایپا 1    


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گزارش زنده؛ ملوان بندرانزلی 3 - سایپا 1    
تیم فوتبال ملوان در یک بازی تهاجمی با 3 گل از حریف سختکوش خود سایپا پیش افتاده است.

به گزارش "ورزش سه"، ملوانی‌ها در نیمه اول ابتدا توسط مازیار زارع (4) به گل رسیدند اما بعد از دریافت گل تساوی از غلامرضا رضایی(10) دو بار دیگر توسط کنعانی‌زادگان (25) و رافخایی (34 ـ پنالتی) به گل رسیدند تا شاید خود را از انتهای جدول کاملا جدا کنند.
با گزارش زنده این بازی با "ورزش سه"، همراه باشید:
هفته بیست و هفتم لیگ برتر ، ساعت 17:30  ورزشگاه تختی انزلی 
داور: اشکان خورشیدی         کمک‌ها : علی اکبر عظیم پور، امیر مبشر
ملوان بندرانزلی:   حسین حسینی، عزت پورقاز، حسین کنعانی، محمدستاری، حسین ماهینی، صادق محرمی، محمد آبشک، سعید یوسف زاده، مازیار زارع، رضا درویشی و جلال رافخایی
سرمربی: محمد احمدزاده 
سایپا:   حامد فلاح زاده، مجید ایوبی، ابراهیم شکوری، حامد شیری، علی شجاعی، ابراهیم صادقی، علی قلی زاده، ماهان رحمانی، محمد سلطانی مهر، مهدی ترابی و غلامرضا رضایی
سرمربی: مجید جلالی   اخطار   علی قلی زاده (13) - حامد فلاح زاده(33) از سایپا   شرح گل ها:
1 ـ صفر (ملوان): کرنر ارسالی از جناح راست در دقیقه 6 به مازیار زارع رسید و او با ضربه‌ای محکم از درون محوطه جریمه دروازه فلاح زاده را باز کرد و ملوان را از سایپا پیش انداخت. او بعد از گلزنی به سمت پوستر بزرگ اولادی دوید و با اشک این گل را به وی تقدیم کرد. 1 ـ 1 (سایپا): پاس عمقی ابراهیم صادقی در دقیقه 10 به غلامرضا رضایی رسید و او با استفاده از غفلت مدافعان ملوان از درون محوطه جریمه بازی را به تساوی کشاند. 2 – 1 (ملوان) : در دقیقه 25 بازی ملوانی ها که فشار زیادی را روی دروازه حریف وارد کرده بودند بالاخره توانستند دروازه سایپا را باز کردند، کرنر بلند آبشک با ضربه سر زیبای محمدحسین کنعانی دروازه نارنجی پوشان را باز کرد. کنعانی با این گل موفق شد اشتباه خود را جبران کند. 3 – 1 (ملوان) : ضربه پنالتی که از روی فرار درویشی نصیب ملوانان شد را سیدجلال رافخایی به سمت دروازه فلاح زاده زد و موفق شد آن را برخلاف جهت این دروازه بان به گل سوم ملوانی ها تبدیل کند.   دقایق حساس:
دقیقه 3 – نفوذ ملوانی ها از جناح چپ موقعیت خطرناکی برای این تیم به وجود آورد و ضربه آنها را فلاح زاده به خوبی توانست دفع کند.
دقیقه 19 – توپ ربایی فوق العاده یوسف زاده از جناح راست دفاعی نارنجی پوشان و پس از آن پاس عرضی وی موقعیت بسیار خوبی را برای انزلی چی ها به وجود آورد اما مجید ایوبی این توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.
دقیقه 20 – کرنر ملوانی ها با ضربه سر کنعانی بازهم روی دروازه سایپا خطرناک ظاهر شد اما این توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.   در حاشیه:   *در این بازی ملوانان به دلیل از دست دادن بازیکن خود با پیراهن مشکی در میدان حضور دارند. 
* محمد احمدزاده سرمربی ملوان در ابتدای مسابقه به شدت می‌گریست. 
* ملوانی‌ها با انگیزه‌ای بالا مسابقه را آغاز کردند و بعد از هدر دادن یک فرصت به سرعت به گل رسیدند. 
* بازیکنان ملوان قبل از شروع بازی حلقه اتحادی در اطراف زمین تشکیل دادند و به یکدیگر قول دادند برای شادی روح اولادی پیروز از زمین بیرون بیایند. 
* حدود 5 هزار نفر از این مسابقه استقبال کرده‌اند که انتظار حضور هواداران بیشتری در ورزشگاه می‌رفت. 
* پوستر بزرگی از مهرداد اولادی در گوشه ورزشگاه نصب شده که مازیار زارع پس از گلزنی به سمت آن رفت و گل را از آنجا به روح اولادی تقدیم کرد.
*بهمن صالح نیا نیز برای تماشای این بازی به ورزشگاه تختی آمد و از روی سکوها این بازی را نظاره می کند.
*هواداران انزلی چی با پلاکاردهایی با نام مهرداد اولادی و شماره او، از مهاجم فقید خود یاد کردند و با شعارهایی که در وصف مرحوم اولادی سر دادند برای این بازیکن سنگ تمام گذاشتند. 
* باتوجه به پر نشدن ورزشگاه تختی، حضور افراد متفرقه در جایگاه خبرنگاران در نوع خود جالب است.
*غلامرضا رضایی پس از گلزنی به ملوانی ها به احترام از میان رفتن مهرداد اولادی، شادی گلی نکرد.

17:25  1395/02/03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن