تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804031512




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزینه‌های احتمالی تامین آب روی میز


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: قائم مقام وزیر نیرو با بیان اینکه واردات آب از خارج کشور به عنوان یک گزینه احتمالی در آینده مطرح است، گفت: پیش از این مطالعاتی در این باره به صورت اجمالی صورت گرفته است.

به گزارش تراز ، ستار محمودی درباره اقدامات وزارت نیرو برای جلوگیری از خروج برخی منابع آبی از کشور و موضوع مهار آبهای مرزی و طرح واردات آب گفت: به صورت کلی یک بخش‌هایی از منابع آبی از کشور خارج و متقابلا نیز منابعی از آن سوی مرزها وارد کشور می شود.

قائم مقام وزیر نیرو اظهار داشت: بسیاری از این منابع در چارچوب مقررات بین المللی و قوانین گذشته شفافیت هایی دارد. در زمینه برنامه وزارت نیرو برای مهار آبهای خروجی چه منابعی که به دنیا می ریزند و چه آن بخشی که از مرزها خارج می شود، مشخص است.

محمودی با اشاره به اینکه استفاده از منابع آبهای مرزی تابع یک سری مقرراتی است بیان داشت: فعالیت ما برای استفاده از اینگونه منابع آبی در چارچوب مقرارت شورای امنیت ملی است. وی خاطرنشان کرد: در زمینه برنامه واردات آب از سایر کشورها به داخل و یا استفاده از منابع آبی مشترک مرزی در گذشته مطالعات اجمالی اولیه ای صورت گرفته است.

قائم مقام وزیر نیرو افزود: به صورت کلی نگاه ما برای تامین منابع آب به داخل کشور و ذخایر آبی موجود در آن است، چون وقتی چنین نگاهی به منابع خارج از کشور داشته باشیم، ممکن است ما را از پتانسیل‌های داخل کشور غافل کند.

این مقام مسئول در وزارت نیرو گفت: موضوع بعدی این است که در منابع آبی مشترک با سایر کشورها، ما سهم طبیعی خودمان را دریافت می‌کنیم و ما به دنبال چانه زنی برای استفاده غیر منطقی از این منابع نیستیم.

محمودی خاطرنشان کرد: اگر منابعی از خارج کشور وارد منطقه ما می‌شود به صورت طبیعی از آن استفاده می‌کنیم و از حق و حقوق خود در این زمینه بهره مند هستیم و اگر از سوی سایر کشورها چنین حقی رعایت نشود، از مجاری قانونی پیگیری خواهیم کرد. وی ادامه داد: در عین حال بررسی استفاده از ذخایر آبی مرزی و یا واردات آب از خارج کشور را انجام داده ایم که البته با نگاه به آینده است و در همان حد نیز باقی ماند.

قائم مقام وزیر نیرو افزود: در حال حاضر خیلی روز استفاده از این گونه پتانسیل‌های احتمالی و واردات آب از خارج کشور حساب نمی‌کنیم، ضمن اینکه یک موضوع منتفی نیز محسوب نمی‌شود و به عنوان یک گزینه همیشه مطرح است. محمودی اظهار داشت: تلاشمان این است که از طریق حوزه های داخلی بتوانیم منابع آبی مورد نیاز کشور را تامین کنیم.


منبع: مهر







زمانبندی انتشار: 3 ارديبهشت 1395 - 14:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن