تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820442978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خلیل‌زاده: بازی حیثیتی را از الهلال بردیم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
خلیل‌زاده: بازی حیثیتی را از الهلال بردیم




مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: بازی بسیار سختی مقابل الهلال عربستان داشتیم که از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود. خدا را شکر که توانستیم بازی خوبی انجام دهیم و در یک بازی حیثیتی ۳ امتیاز را کسب کنیم.





خبرگزاری فارس: شجاع خلیل‌زاده  مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد پیروزی تراکتورسازی مقابل الهلال عربستان در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا و صعود به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد، عنوان کرد: بازی بسیار سختی مقابل الهلال عربستان داشتیم که از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود خدا را شکر که توانستیم بازی خوبی انجام دهیم و در یک بازی حیثیتی 3 امتیاز را کسب کنیم.

وی در مورد اینکه بازی با الهلال جنبه حیثیتی پیدا کرد، افزود: بازی بسیار حساس بود ما در این مسابقه تراکتورسازی تبریز نبودیم و تراکتورسازی ایران بودیم. خوشبختانه در این بازی حساس برنده شدیم و این برد را به مردم خوب آذربایجان و ایران تقدیم می‌کنیم.

مدافع تراکتورسازی در رابطه با اینکه خط دفاع این تیم در آسیا عملکرد فوق العاده‌ای داشته و تنها یک گل در 5 بازی دریافت کرده است، اظهار داشت: خط دفاعی فقط چهار مدافع حاضر در زمین نیستند. این مسئله نشان می‌دهد که کل تیم در دفاع عملکرد قوی داشته است. از گلر تیم بگیرید تا مهاجمان همه تلاش کردند که این آمار خوب حاصل شده است. دفاع تیمی ما بسیار عالی بود و خوشبختانه این موفقیت منجر به صعود تیم به عنوان صدرنشین شد.

خلیل‌زاده در رابطه با اینکه صعود تراکتورسازی قطعی شده و آیا این مسئله باعث می‌شود که این تیم در بازی برگشت با تمام توان به میدان نرود، گفت: تمام دیدارها مقابل تیم‌های عربستان حساس است. در این بازی برای کسب 3 امتیاز می‌رویم و مطمئن باشید با تمام توان تلاش خواهیم کرد.

وی در مورد در گذشت مهرداد اولادی، تصریح کرد: اولادی بچه محل و یکی از دوستان خوبم بود. خدا رحتمش کند. نمی‌دانم جریان چیست که اخیرا فوتبالیست‌ها در سن 30 سالگی فوت می‌کنند؟ امیدوارم این مسئله پیگیری شود تا دیگر شاهد از دست رفتن سرمایه‌های ورزشی نباشیم.

خلیل‌زاده در پاسخ به این سوال که بازیکنان سرباز همچنان در آسیا به میدان می‌روند اما نمی‌توانند در تیم ملی بازی کنند، گفت: بارها در این مورد درخواست کردیم و از مسئولان خواهش داشتیم که با این مسئله موافقت کنند. نامه‌ای هم در این مورد برای سردا کمالی نوشتیم و او همراه با مسئولان مربوطه در این مورد تصمیم گیر هستند. سربازی من یک دو ماه دیگر به اتمام می‌رسد. امیدواریم هر چه صلاح است اتفاق بیفتد و در این مورد هر چیزی که مسئولان صلاح بدانند و تصمیم‌گیری کنند از آن تبعیت می‌کنیم.







تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن