تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821269472




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محور نوجان - چالوس به طور رسمی افتتاح می شود


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: محور نوجان - چالوس به طور رسمی افتتاح می شود
مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان البرز از افتتاح رسمی محور کمکی نوجان به چالوس در آینده ای نزدیک خبر داد.
آفتاب : ابوالفضل باقرنیا شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به افتتاح راه های روستایی استان، اظهار کرد: پروژه راه روستایی نوجان به چالوس در روزهای آینده افتتاح می شود و هماهنگی های این مهم در حال انجام است.


باقرنیا در ادامه گفت: محور آتشگاه - نوجان – جاده چالوس به طول ۱۱ کیلومتر به عنوان محوری کمکی برای هدایت ترافیک عبوری در زمان یکطرفه شدن محور کرج – چالوس در نظر گرفته شده و طبق گفته کارشناسان دارای قابليت بالای عملكرد در نقش پدافند است و به کیلومتر ۱۷ در محور چالوس متصل می شود.


وی در خصوص پروژه امتداد اتوبان شهید همت، اظهار کرد: اقدامات مربوط به این پروژه در حال انجام است بر اساس برنامه ریزی مقرر شده تا پایان سال جاری این پروژه باید به بهره برداری برسد اما تاکنون بودجه ای به این بخش اختصاص نیافته است.


باقرنیا در مورد پروژه کیانمهر کرج نیز افزود: با پیمانکار این پروژه به مشکل برخورده ایم درصدد هستیم تکلیف این پروژه را هرچه زودتر مشخص شود در صورت لزوم نسبت به تغییر پیمانکار اقدام کنیم.


وی با بیان اینکه افتتاح سایر راه های روستایی استان نیز در دستور کار قرار گرفته است، گفت: در بحث نگهداری راه ها نیز اقدامات خوبی در بارندگی های اخیر توسط راهداری البرز انجام شد برای کاهش مشکلات عبور و مرور شهروندان سریعا چند پل آب رو احداث شد تا تردد با سهولت بیشتری انجام شود.


به گزارش مهر، باقرنیا در پایان خاطرنشان کرد: نتیجه این اقدامات در روزهای بارندگی چند روز گذشته مشخص شد که هیچ گونه آب‌گرفتگی معابر در این مناطق رخ نداد.


به گزرش خبرنگار مهر، محور نوجان به چالوس سال گذشته به طور غیررسمی به بهره برداری رسید و زیربار ترافیک رفت.






تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن