تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820334085




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتایج فوتبال در اروپا/ بغض بارسا ترکید


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: نتایج فوتبال در اروپا/ بغض بارسا ترکید


پیروزی پرگل بارسلونا، برد قاطع لیورپول در شهرآورد مرسی ساید، ادامه پیروزی های یوونتوس و صعود دورتموند به دیدار پایانی جام حذفی آلمان، مهم ترین نتایج دیشب فوتبال در اروپا بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در ادامه هفته سی و چهارم لیگای اسپانیا، دیشب بارسلونا با 8 گل لاکرونیا را درهم کوبید و ضمنِ حِفظِ صدرنشینی، پس از چند هفته ناکامی، دوباره به کورس قهرمانی رقابت ها بازگشت. در این بازی، لوئیس سوارز چهار بار برای بارسا گلزنی کرد و مسی، نیمار، راکیتیچ و بارت را - دیگر گلهای این تیم را به ثمررساندند .
در دیگر بازی های دیشب، تیم رده دومی اتلتیکو مادرید با یک گل ازسد میزبانش اتلتیک بیلبائو گذشت، رئال مادرید - تیم سومِ جدول - 3 به صفر ویارئال را مغلوب کرد، دیدار مالاگا با رایو وایه کانو با تساوی 1 - 1 خاتمه یافت، خیخون 2 به 1 سویا را برد و والنسیا با 4 گل ایبار را شکست داد. در آخرین بازی های این هفته، امشب سوسیداد با ختافه و گرانادا با لوانته دیدار می کنند.
 


در دیدارهای معوقه لیگ برتر انگلیس، لیورپول در 226 مین شهرآورد مِرسی ساید با 4 گل همشهری اش - اورتون را درهم کوبید و 89 مین پیروزی خود را در دیدار های رو در رو - کسب کرد. در دیگر بازیهای دیشب، منچستریونایتد با 2 گل کریستال پالاس را شکست داد و وستهام 3 به 1 واتفورد را مغلوب کرد. در همین چارچوب، امشب  آرسنال میزبان وست برومویچ است.



در ادامه هفته سی و چهارم رقابتهای سری آ ایتالیا، دیشب یوونتوسِ صدر جدولی با 3 گل لاتسیو را برد، رم 3 به 2  ازسد تورینو گذشت، جنوا یک - صفر اینتر را مغلوب کرد، بازی پالرمو با آتالانتا 2 - 2 و ساسولو با سامپدوریا بدون گل مساوی خاتمه یافت، کیه وو 5 به 1 فروزینونه را درهم کوبید، امپولی 1 به صفر بر ورونا پیروز شد و اودینزه 2 به 1 فیورنتینا را شکست داد. میلان و کارپی، امشب آخرین بازی هفته را برگزار می کنند.


 و در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان، دورتموند با 3 گل در زمین هرتابرلین به پیروزی رسید تا دیدار پایانی را یک ماه دیگر برابر بایرن مونیخ برگزار کند. گونزالو کاسترو، مارکو رئوس و هنریک مِخیتاریان گلزنان دورتموند در این بازی بودند.
دانلود
 

لینک را کپی کنید


پنج شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن