تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820133132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلالی: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: جلالی: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال سایپا تاکید کرد که پرسپولیس شانس اول قهرمانی در لیگ محسوب می‌شود.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فوتبال ایران، جلالی درخصوص اینکه کدام تیم در حال حاضر شانس زیادی برای قهرمانی دارد، گفت: من قبلا در این مورد نظرم را گفته‌ام و اشاره کردم که پرسپولیس و سایپا شانس‌های اصلی قهرمانی هستند. اگر از کورس قهرمانی عقب ماندیم و این شانس را از دست دادیم، به این دلیل است که چالش‌هایی داشتیم. اگر نتوانستیم مدعی باشیم تقصیر خودمان است، ولی مشکلاتی داشتیم که می‌توان به آسیب‌دیدگی بازیکنان اصلی اشاره کرد.

او ادامه داد: در حال حاضر پرسپولیس شانس اول قهرمانی است و تیم‌های استقلال تهران و خوزستان هم می‌توانند شانس داشته باشند. من روز گذشته با بازیکنان صحبت کردم و به آنها گفتم که باید در چهار بازی باقیمانده احساس مسئولیت کنیم. نباید به این نگاه کنیم که کجای جدول هستیم، در هفته‌های گذشته وقتی موقعیت ما حساس شد، نتوانستیم فشار روانی آن موقعیت را تحمل کنیم. الان باید تلاش کنیم تا در چهار بازی باقیمانده بهترین نتیجه را بگیریم.

جلالی درمورد اینکه فصل آینده در کدام تیم مربیگری خواهد کرد، گفت: من کارم در سایپا تمام نشده و یک ماه دیگر تا پایان لیگ باقی‌مانده است.

او در پایان در پاسخ به این سؤال که نظرش درمورد گروه تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی چیست، گفت: نظری درمورد این موضوع ندارم.


14:29  1395/01/30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن