تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821361685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون صنايع دستي استان كرمانشاه: صنايع دستي كرمانشاه جايگاه مطلوبي در كشور دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون صنايع دستي استان كرمانشاه: صنايع دستي كرمانشاه جايگاه مطلوبي در كشور دارد
خبرگزاري فارس: معاون صنايع دستي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان كرمانشاه گفت: صنايع دستي استان كرمانشاه جايگاه مطلوبي در كشور دارد و اين هنر از نقاط قوت استان به شمار مي‌آيد.


نصرت اله سپهر امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در كرمانشاه افزود: پرداخت اعتبارات و تسهيلات بيشتر جهت اعطا به هنرمندان و صنعتگران فعال، پويا كردن كارگاه‌هايي كه امكان توليد هنرهاي سنتي را دارند، ايجاد بازارچه‌هاي صنايع دستي، تلاش و همكاري در اجراي طرح‌ها و برنامه‌هاي اين سازمان از سوي دستگاه‌هاي مرتبط از مهم‌ترين مسائل و مشكلات حوزه صنايع دستي استان است.
وي ادامه داد: خوشبختانه تلاش‌هاي خوبي در جهت معرفي صنايع دستي در قالب برگزاري نمايشگاه‌هاي تخصصي و عمومي، ارتباط و تعامل با دانشگاه‌ها جهت امور پژوهشي و تحقيقاتي در حوزه صنايع دستي انجام گرفته است.
سپهر ايجاد زمينه فعاليت و نوآوري در صنايع دستي در ميان هنرمندان، ارائه مطالب علمي، حمايت از ايجاد كارگاه‌هاي صنايع دستي، معرفي هنرمندان و صنعتگران به بانك‌ها براي اخذ تسهيلات بانكي، برگزاري دوره‌هاي مختلف آموزشي صنايع دستي را از ديگر كارهاي انجام شده سازمان طي سال جاري برشمرد.
وي از انتخاب حوزه معاونت صنايع دستي استان به عنوان حوزه برتر كشور خبر داد و گفت: در سال 86، 28 طرح با اعتباري بالغ بر 700 ميليون تومان براي دريافت تسهيلات به بانك‌ها معرفي شده كه اكثر آنها موفق به اخذ تسهيلات شده و به بهره برداري رسيده‌اند.
معاون صنايع دستي استان كرمانشاه همچنين از برگزاري دوره‌هاي آموزشي براي هنرجويان در قالب طرح هجرت 3 خبر داد و افزود: شركت فعال در جشنواره فيلم و عكس سراسري، شركت در نشست تخصصي براي دريافت مهر اصالت هنرمندان استان، شركت در غرفه برتر آثار سراسر كشور در نمايشگاه سراسري شهرستان تبريز، حضور فعال در نمايشگاه فروش محصولات صنايع دستي از مهم‌ترين برنامه‌هاي هفته صنايع دستي استان طي سه ماه اخير بوده است.
استان كرمانشاه در توليدات صنايع دستي با آثار مختلفي همچون گليم، قالي، گيوه، جاجيم بافي، چاقو سازي و ابزار آلات فلزي، قلم زني، منبت، معرق، پارچه دست باف، نازك كاري و ريزه كاري چوب، نمد مالي، مصنوعات چرمي، ساخت زيور آلات محلي، چيغ بافي، فلزكاري، سفالگري، طراحي سنتي، سبد بافي، نساجي، رنگرزي سنتي، طراحي فرش، تذهيب، نگارگري، خراطي و مجسمه سازي در بخش صنايع دستي كشور فعال است.
انتهاي پيام/ب
 شنبه 25 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 265]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن