تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819256904




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری دوره آموزشی حقوق شهروندی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اداره كل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری: برگزاری دوره آموزشی حقوق شهروندی کارگاه آموزشی حقوق شهروندی با حضور کارکنان، مدیران و كارشناسان اداره كل راه و شهرسازی استان برگزار شد.
۱۳۹۵ چهارشنبه ۱ ارديبهشت ساعت 11:24

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری ، در این دوره فاطمه امامی مسئول دوره و پیگیری این سامانه در اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری  ضمن اشاره به روند شكل‌گیری ساختار حقوق شهروندی و لزوم رعایت آن و همچنین معرفی سامانه شهراه اقدام نمودند.
در ادامه مدیركل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به حقوق شهروندی در این اداره كل بر رضایت مندی عموم مردم نسبت به فعالیت‌های صورت گرفته در این مجموعه تاكید ویژه نمود.
قاسم قاسمی افزود: دوره آموزشی مذكور در اجرای عملی نمودن رعایت حقوق شهروندی در بستر الكترونیكی سامانه مدیریت ارتباط شهروندی وزارت راه و شهرسازی در قالب عنوان (شهراه، راهی به سوی شهروندان) و با هدف تسریع در ارائه خدمات به شهروندان برگزار شد.
وی گفت : باتوجه به تاكید ویژه مقام عالی وزارت در این خصوص، این اداره كل مصمم است برنامه‌ها و اقدامات موثری را به اجرا بگذارد.
وی اشاره کرد : شهروندان به این سامانه به نشانی www.shahrah.mrud.ir  می توانند تمامی مشکلات خود را که در بخش های مختلف زیر مجموعه های وزارت راه و شهرسازی را که مشاهده می کنند ، گزارش داده و با دریافت کد رهگیری پس از ثبت گزارش ، موضوع خود را در مراحل مختلف پیگیری نمایند.
قاسمی افزود: مجموعه راه شهرسازی به واسطه فعالیت‌های ذاتی خود مستقیم و غیرمستقیم با جامعه و عموم مردم سركار داشته، لذا با اجرای چنین برنامه‌ها و اقداماتی می‌توان در راه‌اندازی و رفع مشكلات این عزیزان گام‌های ارزنده‌تری برداشت.
مدیركل راه و شهرسازی تصریح كرد: رضایت‌مندی مردم از فعالیت‌های صورت گرفته این مجموعه برای مابسیار مهم و حیاتی است.
وی در خاتمه عنوان کرد: باید در اجرا و مطالعه هر پروژه‌ای در مجموعه راه وشهرسازی، حقوق شهروندان دیده و رعایت شود.
گفتنی است در این دوره حاضران در این دوره  با نحوه ثبت گزارشات در سامانه شهراه آشنا شدند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن