تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804880564




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حریفان تکواندوکاران ایران مشخص شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: حریفان تکواندوکاران ایران مشخص شدند
قرعه کشی بیست و دومین دوره رقابت‌های تکواندو قهرانی آسیا در مانیلا برگزار شد و تکواندوکاران کشورمان رقبای خود را شناختند.

 به گزارش "ورزش سه"و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، عصر امروز (یکشنبه) و در سالن "گرند بالروم" هتل ماریوت مراسم قرعه کشی بیست و دومین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا برگزار شد و تکواندوکاران کشورمان رقبای خود را شناختند.

در گروه مردان و در وزن 54- کیلوگرم، آرمین هادی‌پور پس از استراحت در دور نخست به مصاف برنده دیدار هندوستان و اندونزی می‌رود. در وزن 58- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در دور نخست به مصاف تکواندوکاری از کره‌جنوبی خواهد رفت و در صورت پیروزی حریفی از تایلند را پیش رو دارد.

در وزن 63- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی در دور نخست استراحت خواهد داشت و در دور دوم به مصاف برنده دیدار مالزی و قطر می رود. در وزن 68- کیلوگرم، علیرضا علیاری در دور نخست به مصاف تکواندو کشور میزبان خواهد رفت و در صورت پیروزی با برنده دیدار تکواندوکاران سنگاپور و یمن رقابت می‌کند.

در وزن 80- کیلوگرم ، سعید رجبی در دور نخست با تکواندوکاری از قرقیزستان دیدار خواهد کرد و در صورت پیروزی به مصاف "ماکسیم رافالوویچ" تکواندوکار ازبک می‌رود و در وزن 87- کیلوگرم، پوریا عرفانیان در دور نخست تکواندوکاری از سوریه را پیش رو دارد و در صورت پیروزی با برنده دیدار پاکستان و کره‌جنوبی دیدار خواهد کرد.

اما در گروه زنان و در وزن 46- کیلوگرم، ناهید کیانی در دور نخست به مصاف نماینده اردن می‌رود و در صورت پیروزی با برنده دیدار تکواندوکاران هنک‌کنگ و پاکستان دیدار می‌کند. در وزن 57- کیلوگرم، مهسا جدی در دور نخست با تکواندوکار ژاپنی پیکار خواهد کرد و در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار تکواندوکاران نپال و اندونزی می‌رود.

در وزن 62- کیلوگرم، حنانه همتی در دور نخست با تکواندوکاری از کره‌جنوبی دیدار می‌کند و در صورت پیروزی به مصاف نماینده چین خواهد رفت. در وزن 67- کیلوگرم، هانیه اخلاقی در دور نخست با تکواندوکار ویتنام دیدار می‌کند و در صورت پیروزی برنده دیدار ماکائو و ازبکستان را پیش رو دارد.

در وزن 73- کیلوگرم، شکرانه ایزدی در دور نخست با تکواندوکار اردنی رقابت می‌کند و در صورت پیروزی به مصاف نماینده چین می‌رود. در وزن 73+ کیلوگرم، ملیکا میرحسینی در دور نخست با تکواندوکاری از تاجیکستان دیدار می‌کند و در صورت پیروزی به مصاف نماینده کره‌جنوبی خواهد رفت.

به دلیل حضور 6 ورزشکار از هر کشور در مسابقات قهرمانی آسیا، تیم ملی مردان ایران در اوزان پنجم و هشتم و تیم ملی زنان ایران در اوزان دوم و سوم نماینده‌ای ندارند.

فردا (دوشنبه) در نخستین روز این پیکارها و از ساعت 12:30 به وقت تهران ورزشکاران اوزان 73- و 73+ کیلوگرم زنان و 87- و 87+ کیلوگرم مردان برروی شیاپ‌چانگ می‌روند که شکرانه ایزدی (وزن هفتم)، ملیکا میرحسنی (وزن هشتم) و پوریان عرفانیان (وزن هفتم) از ایران مبارزات خود را پیگیری خواهند کرد.





20:55  1395/01/29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن