تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 30 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811734629




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرکز جامع شهید‌پژوهی در تربت حیدریه افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مرکز جامع شهید‌پژوهی در تربت حیدریه افتتاح شد مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه در مراسم افتتاح مرکز جامع شهید‌پژوهی شهرستان گفت: یادواره شهدای دانشجو معلم با همکاری دانشگاه فرهنگیان تربت حیدریه در اردیبهشت ۹۵ برگزار خواهد شد.
۱۳۹۵ چهارشنبه ۱ ارديبهشت ساعت 09:07

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، سعید نیرویی در جمع مدیران مدارس شاهد و در مراسم افتتاح دبیرخانه شهید پژوهی تربت حیدریه در دبیرستان شاهد ریحانه  ضمن اظهار خرسندی از این حرکت فرهنگی و معنوی، گفت: افتتاح این مرکز یکی از اهداف اصلی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی بوده است که امروز انجام گردید و برای دانش آموزان راهی جز تقویت فلسفه و فرهنگ ایثار و شهادت نخواهیم داشت چرا که تربیت، مبنای کار در آموزش و پرورش است و در دنیای امروز این ضرورت بیشتر احساس می شود
وی گفت: این مرکز با هدف ارائه خدمات آموزشی تخصصی از سوی آموزش و پرورش به متقاضیان پژوهشگری در زمینه دفاع مقدس، شهدا، ایثارگران و شهادت راه‌اندازی شده است و مجهز به کتابخانه و مرکز تحقیقاتی است.
 مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه  افزود: باید در راستای حفظ این ارزش‌ها و گنجینه‌ها، همه ظرفیت‌های موجود به کار گرفته شود زیرا بسیار ارشمند هستند.
وی ادامه داد: باید بتوانیم در بسیاری از فراز و نشیب‌های جامعه به عنوان فرهنگ از ظرفیت‌ها استفاده کنیم و از این جهت حفظ آثار بسیار تاثیرگذار است.
 در ادامه مهدی مظلوم کارشناس مسئول شاهد و امورایثارگران گفت: با عنایت به برپایی نمایشگاه استانی شهید پژوهی درپنجم اردیبهشت ۹۵ در مشهد مقدس  ،کلیه آثار شهید پژوهی در مدارس شهرستان اعم از شاهد و غیر شاهد شناسایی شده که این آثار در هفته جاری به دبیرخانه ارسال خواهد شد.
وی گفت :تمامی دبیران،  مدیران و معاونین مدارس شاهد و غیر شاهد  با این مرکز همراهی دارند.و در این نمایشگاه فعالیت های دانش آموزان و فرهنگیان در زمینه شهید پژوهی و ایثار پژوهی را ارائه خواهند نمود.
وی توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین سرگذشت پژوهی و ایثار پژوهی شهداء گرانقدر  ، آزادگان،  جانبازان و ایثارگران و معرفی جلوه های ایثار و شهادت به دانش اموزان را هدف راه اندازی این نمایشگاه دانست.
مظلوم با بیان اینکه ۲هزار و 205 دانش‌آموز در ۸ مدرسه از مدارس شاهد و ایثارگران شهرستان مشغول به تحصیل هستند، که از این تعداد ۱۲۳ نفر دانش آموز شاهد و ایثارگر جامعه هدف می باشند و ۶۲ نفر از دانش آموزان جامعه هدف در قالب طرح پراکنده در سایر مدارس مشغول به تحصیل می باشند.خاطرنشان کرد: تعداد ۴۹ دانش آموز شاهد و ایثارگر جامعه هدف (طرح پراکنده) نیز در سایر مدارس سطح شهرستان مشغول تحصیل هستند.
وی به اجرای هر مدرسه، یک یادواره اشاره کرد و گفت: تاکنون از ابتدای سال تحصیلی و بر اساس گزارشات رسیده از مدارس بیش از ۸۰ یادواره در مدارس شهرستان  برگزار شده است و ادامه دارد
مظلوم  گفت: در سال تحصیلی جاری یادواره شهدای دانش آموز شهرستان و همچنین یادواره ۵ معلم شهید برگزار گردیده  و یادواره شهدای دانشجو معلم با همکاری دانشگاه فرهنگیان در اردیبهشت ۹۵ برگزار خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن