تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820855798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رکورد فوق‌العاده طهماسبی در فولاد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: رکورد فوق‌العاده طهماسبی در فولاد
دروازه‌بان و خرید نیم‌فصل فولاد خوزستان در سه مسابقه اخیر تیمش موفق شده کلین شیت کند.

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد طهماسبی بعد از اینکه در نقل و انتقالات نیم‌فصل از تراکتورسازی به فولاد خوزستان آمد از هفته هجدهم تا بیست و سوم فرصت بازی پیدا نکرد اما با محرومیت علیرضا سلیمی او نهایت استفاده را برد و توانست مقابل صبای قم نمایش خوبی ارائه دهد و کلین‌شیت کند تا اسکوچیچ به او اعتماد کرده و دوباره دروازه تیمش را به او بسپارد.

طهماسبی هفته گذشته برابر سیاه جامگان نیز نمایش خوبی ارائه کرد و موفق شد برای دومین هفته پیاپی مانع گلزنی مهاجمان حریف شود؛ دروازه‌بان فولاد روز گذشته نیز در ادامه عملکرد مثتبش در تیم اسکوچیچ توانست سومین کلین‌شیت فصل خود را در سومین بازی که در لیگ پانزدهم به میدان رفته برابر ملوان انزلی ثبت کند تا نشان دهد سرمربی فولاد می‌توانست زودتر از او در ترکیبش بهره ببرد.

ضمن اینکه در سه بازی که طهماسبی دروازه‌بان فولاد بوده آنها به 7 امتیاز رسیدند که باعث شده از تیم‌های قعر جدولی فاصله بگیرند.


08:12  1395/01/29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن