تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820813245




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امیری: دوست دارم سپاهان در اوج باشد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
امیری: دوست دارم سپاهان در اوج باشد




هافبک تیم فوتبال نفت گفت: دوست دارم سپاهان همیشه در اوج باشد اما با تمام این تفاسیر می‌رویم تا این تیم را شکست بدهیم.





خبرگزاری میزان: وحید امیری در مورد آخرین شرایط نفت اظهار داشت: خودمان که خوبیم اما تنها مشکل ما، مشکل مالی است. بچه‌ها از نظر فنی و بدنی در وضعین خوبی هستند و تمام تلاش‌ خود را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و می‌خواهیم جز تیم‌های بالای جدول باشیم هرچند فعلاً برای‌ ما مهم نیست که سهمیه را بگیریم یا نه. ما 4 فینال دیگر پیش رو داریم و باید قدرت خود را در این بازی‌ها نشان بدهیم.

هافبک تیم فوتبال نفت تهران در خصوص بازی یک شنبه این تیم با سپاهان هم عنوان کرد: سپاهان همیشه سپاهان است و من خیلی ناراحتم که آنها در این فصل چنین شرایطی دارند. من دوست دارم سپاهان همیشه در اوج باشد اما با تمام این تفاسیر می‌رویم تا این تیم را شکست بدهیم.

امیری در مورد اینکه آیا طلبش را از نفت گرفته یا خیر هم گفت: از 210 میلیون قراردادی که بستم در مجموع 30 درصد دریافتی داشتم.

وی درباره اینکه آیا بعد از دربی تهران خوشحال بوده یا ناراحت هم تصریح کرد: سوال حاشیه‌ای نپرسید! نمی‌گویم که بعد از دربی خوشحال بودم یا ناراحت فقط می‌گویم که همه از دیدن بازی لذت بردند!







تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن