تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819690134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منزل پدری اولادی بعد ازشنیدن خبر فوتش+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: منزل پدری اولادی بعد ازشنیدن خبر فوتش+تصاویر
مهرداد اولادی ساعاتی پیش دنیای فانی را وداع گفت و دوستدارانش را تنها گذاشت.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عصر امروز با انتشار خبر فوت مهرداد اولادي مهاجم تيم فوتبال ملوان انزلي كه سابقه پوشيدن پيراهن تيم هاي پرسپوليس و استقلال را در كارنامه داشت، شوك بزرگی به جامعه ورزشی کشو و ورزش دوستان وارد شد. تصاویر زیر منزل پدری مرحوم مهرداد اولادی را بعد از اعلام خبر فوت وی نشان می دهد.



اولادی




اولادی




اولادی






اولادی



گفتنی است ؛ مهرداد ششمين فرزند محمدرضا اولادي است که در سال 1364 در قائمشهر به دنيا آمد و ورزش فوتبال را از تيم پرسپوليس قائمشهر شروع كرد و خيلي زود و در 18 سالگي به پرسپوليس تهران پيوست و با بازيهاي خوب به الشباب امارات ملحق شد .

وي كه سالها در ليگ فوتبال امارات خوش درخشيد در بازگشت دوباره به پرسپوليس زياد موفق نبود و براي گذراندن خدمت مقدس سربازي به ملوان بندر انزلي پيوست.
و در سومين بار حضور حميد استيلي در پرسپوليس به عنوان سرمربي به اين تيم بازگشت و در همان دربي خاطره انگيزي كه با برتري 2-3 پرسپوليس و هت تريك ايمون زايد تمام شد در دقيقه 62 از بازي اخراج شد. 
اولادی سال بعد از آن به تيم رقيب يعني استقلال پيوست هرچند در آنجا زياد موفق عمل نكرد و حتي با هواداران استقلال دچار مشكل شد. 
وي در سومين بازگشت خود به ملوان در نيم فصل امسال حضوري هرچند كم در زمين داشت و سرانجام در بعد از ظهر 31 فروردين در بيمارستان شهداي تجريش دار فاني را وداع گفت. 









۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن