تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819614472




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم فوتبال سپیدرود رشت مدعی جدی صعود به لیگ دسته اول شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


تیم فوتبال سپیدرود رشت مدعی جدی صعود به لیگ دسته اول شد استان‌ها > گیلان - تیم فوتبال سپیدرود رشت با پیروزی در هفته ششم از مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، مدعی جدی برای صعود یه رقابت های لیگ دسته اول شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان گیلان ، مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت گفت : خوشبختانه تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته ششم از مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته دوم کشور در بندرعباس با نتیجه یک بر صفر شهرداری این شهر را شکست داد.
رادنی دیدار افزود : تیم سپیدرود رشت هفته گذشته نیز در هفته پنجم این رقابت ها موفق شده بود تیم شهرداری بندرعباس را در رشت شکست دهد و در دیدار برگشت نیز موفق شد این تیم را با شکست مواجه کند تا یکی از مدعیان جدی برای صعود به لیگ دسته اول باشد .
وی اظهار کرد : تیم فوتبال سپیدرود رشت با این پیروزی ارزشمند ، 11 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم بادران تهران در مکان دوم جدول رده بندی گروه خود قرار گرفت تا شانس این تیم برای صعود به رقابت های لیگ دسته اول افزایش یابد.
وی ادامه داد : امیدواریم که تیم فوتبال سپیدرود رشت در چهار دیدار باقی مانده از مرحله نهایی این رقابت ها نیز بتواند نتایج خوبی را کسب کند تا با کسب عنوان نخست گروه خود ، به طور مستقیم به رقابت های لیگ دسته اول صعود کند.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و شهرداری بندرعباس در مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور در گروه دوم با تیم های فوتبال نفت و گاز گچساران ، کیمیافرآیند و بادران تهران و کارای شیراز هم گروه هستند.
مرحله نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم کشور با حضور 12 تیم در دو گروه برگزار می شود که تیم های حاضر به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم برتر هر گروه ، به رقابت های لیگ دسته اول کشور صعود می کند و برنده تیم های دوم نیز جواز حضور در رقابت های لیگ دسته اول را دریافت می کند.

کلید واژه ها: استان گیلان -




سه شنبه 31 فروردین 1395 - 17:24:04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن