تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819005618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجهیز700 خانوار عشایری در کهگیلویه و بویراحمد به پنل‌ خورشیدی


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تجهیز700 خانوار عشایری در کهگیلویه و بویراحمد به پنل‌ خورشیدی
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال تامین برق ۷۰۰ خانوار عشایری بوسیله پنل خورشیدی در سطح استان انجام می‌شود.
داود راهزادی گفت: مقدمات و رایزنی تامین برق عشایر به وسیله پنل‌های خورشیدی قابل حمل در سال 94 انجام شد. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه الزامات فنی این کار چند بار توسط توانیر تغییر کرد، افزود: در پایان سال گذشته اسناد مناقصه آماده و امیدوارم با جدیتی که وجود دارد امسال واگذاری نیروگاه‌های خورشیدی قابل حمل به عشایر انجام شود. راهزادی با اشاره به اینکه امسال تامین برق 700 خانوار عشایری بوسیله پنل خورشیدی در سطح استان انجام می‌شود، گفت: این عشایر با همکاری اداره کل امور عشایر استان شناسایی شده است. وی با اشاره به اینکه عشایر باید مورد حمایت قرار گیرند، خاطرنشان کرد: در واگذاری پنل خورشیدی اولویت اول با عشایری است که در هیچ کدام از مناطق اسکان آنها ( سردسیری و گرمسیری ) برق وجود ندارد و در مرحله بعد به عشایری که در یکی از مناطق اسکان خود فاقد برق هستند نیروگاه خورشیدی قابل حمل واگذار می‌شود. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال گذشته 461 پروژه در سطح استان در قالب روشنایی معابر، اصلاح و توسعه شبکه، برق رسانی روستایی و تبدیل شبکه‌های سیمی به کابلی انجام شد، افزود: برای اجرای این پروژه‌ها اعتباری بیش از 25 میلیارد تومان هزینه شده است.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن