تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805187158




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علیرضا اکبرپور: باخت مهم نبود اما خوار و ذلیل شدیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


علیرضا اکبرپور: باخت مهم نبود اما خوار و ذلیل شدیم ورزش > لیگ برتر - خبروررشی نوشت: مهاجم تکنیکی و خوش‌اخلاق اما اسبق آبی‌پوشان که جزو شاگردان مکتب ناصر حجازی به شمار می‌رود، حرف های خواندنی در مورد دربی و اتفاقات پیرامون آن داشت.

اسفند سال 79 استقلال با تك گل زيباي عليرضا اكبرپور بعد از 5 سال پرسپوليس را شكست داد. اين بازيكن در طول سال‌هاي بازيگري‌اش در استقلال توانست خودش را به يكي از مؤثرترين نفرات تاريخ اين باشگاه تبديل كند. 
* قطعاً دربي را تماشا كردي؟
متأسفانه همين طور است اما كاش نگاه نمي‌كردم چون در طول مسابقه غرورم به عنوان يك استقلالي لگدمال شد. من اصلاً به باخت كاري ندارم چون جزيي از فوتبال است و همه تيم‌ها شكست پرگل را تجربه مي‌كنند حتي برزيل 7 گل از آلمان خورد. من از اينكه ديدم تيم محبوبم ذليل بازي كرد، قلبم درد گرفت.كاش شجاعانه مي‌باختيم نه خوار و ذليل! * چه عواملي مي‌تواند باعث شود يك تيم ترسو بازي كند؟
خيلي مسائل دخيل هستند اما اولين دليل حسي است كه مربي به بازيكن انتقال مي‌دهد چطور نفرات جوان و كم تجربه پرسپوليس شجاع وارد ميدان شدند و نفرات باتجربه استقلال با ترس و لرز؟ دليلش حسي است كه پرسپوليسي‌ها از برانكو و استقلالي‌ها از مظلومي دريافت كرده بودند. ترس از اول فصل به تدريج در تيم رخنه كرد. وقتي مدام تمرينات را پشت درهاي بسته برگزار مي‌كنند، يعني از چيزي مي‌ترسند؛ از حضور تماشاگر و خبرنگار مي‌ترسند، وقتي اعلام مي‌شود در صورت مصاحبه بدون هماهنگي جريمه و مؤاخذه مي‌شويد يعني مسائلي وجود دارد كه مديريت باشگاه از آن هراس دارد. اين ترس به مرور وارد روح و روان بازيكنان شد. نتيجه‌اش را هم در نيم‌فصل دوم نشان داد. مرموز بودن و رفتار مرموزانه چه نتيجه‌اي براي استقلال داشت و آغوش باز پرسپوليس چه سرانجامي؟ جز اينكه برانكو با رفتار حرفه‌اي و اجتماعي توانست از پايين جدول به صدر برسد؟ * البته تعدادي از بازيكنان خودشان دوست ندارند زياد رسانه‌اي شوند.
دقيقاً آن گروه عاشق رسانه هستند و اين رفتار به نوعي ناز كردن است. اگر دوست ندارند رسانه‌اي باشند چطور بيشتر تمركزشان به اينستاگرام و كانال تلگرام است؟ برخي آدم‌ها درست برعكس خواسته‌شان حرف مي‌زنند و طوري رفتار مي‌كنند كه فلان موضوع برايم اهميتي ندارد اما در واقع قلب‌شان براي همان مطلب مي‌تپد. اهالي رسانه هم مقصر هستند كه ناز آنها را مي‌خرند! يك ماه محل‌شان نگذاريد به دست و پاهايتان خواهند افتاد. * در مورد استقلال صحبت كنيم، چرا اين تيم به اين شرايط دچار شد؟
تفكر اشتباه سبب مي‌شود رفتار هم اشتباه باشد و طبيعتاً نتيجه‌ هم ضعيف مي‌شود. استقلال مشكلات زيادي دارد. شيوه فوتبال بازي كردن اين تيم نشان مي‌دهد تفكر فني درستي نداشته است. تمرينات استاندارد نيست كه تيم نمي‌تواند درست فوتبال بازي كند. تمرينات ايراد دارد كه اين همه مصدوم روي دست استقلال گذاشته است. بدنسازي مشكل داشته كه ميزان دوندگي كم است. فاصله خطوط زياد است. جابه‌جايي‌ها در ميدان غلط است. يارگيري نيم فصل خوب نبوده و در اين خصوص سرمربي بايد پاسخگو باشد. در هفته‌اي كه روزبه چشمي و محسن كريمي به دليل مصدوميت نبوده‌اند، اسم مهدي مؤمني در ليست 18 نفره هم نبود. آقاي مظلومي اگر به اين بازيكن اعتقاد نداشت چرا او را به استقلال آورد و اگر اعتقاد داشت چرا بازي‌اش نمي‌دهد؟ پروپييچ آقاي گل ليگ آلباني بوده اما حالا به كريم شيره‌اي تبديل شده چون روحيه و انگيزه‌اش را كشته‌اند! عادل شيحي چيز خاصي ندارد كه به تيم اضافه شد. مشكلات خيلي زياد هستند و به اين راحتي برطرف نخواهند شد. * دستياران مظلومي چقدر به او كمك كرده‌اند؟
نمي‌دانم! ولي فوتبال به تخته وايت برد نيست كه چون فلان مربي قشنگ حرف مي‌زند پس مربي خوبي است. * از درگيري رخ داده در تمرين استقلال خبردار شدي؟
هوادار رفته اعتراض كند و اين كمترين حق اوست. چطور تا پول بازيكن چند روز به تأخير مي‌افتد دست به اعتصاب مي‌زند. در مملكتي كه آدم‌ها به سختي در سال 20، 30 ميليون پول درمي‌آورند، بازيكن با روزي 2 ساعت تمرين و چند ماه فوتبال بازي كردن چند صدميليون تومان مي‌گيرد، پس بايد بداند خيلي كوچك‌تر از هواداري است كه حتي هزينه هم مي‌كند. شنيدم رفته‌اند و شعار انتقادي داده‌اند و با فرزاد درگير شده‌اند. در كل فرزاد در حد و حدودي نيست كه فكر مي‌كند. او به خاطر برادرش به استقلال راه يافته وگرنه خوابش را هم نمي‌ديد روي نيمكت بنشيند.   256 41

کلید واژه ها: باشگاه استقلال -




سه شنبه 31 فروردین 1395 - 13:55:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن