تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819259446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شجاعیان: هیچ‌ وقت نگفتم استقلالی‌ام!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
شجاعیان: هیچ‌ وقت نگفتم استقلالی‌ام!




هافبک تیم گسترش فولاد اعتقاد دارد تیمش می تواند سهمیه آسیایی کسب کند.





ورزش سه: داریوش شجاعیان درباره شرایط تیمش در آستانه دیدار با استقلال خوزستان می گوید: شرایط خیلی خوبی داریم. بعد از شکستی که مقابل پدیده تجربه کردیم و واقعا حقمان نبود، تمرینات منظمی را انجام دادیم و آماده دیدار با استقلال خوزستان می شویم. فراز کمالوند روی روحیه بازیکنان کار کرده و همه چیز خوب پیش می رود.

باخت، حقمان نبود

او در ادامه با اشاره به کارشناسی داوری در برنامه نود تاکید می کند: دیشب در برنامه نود همه دیدند که تصمیم داور اشتباه بوده است. متاسفانه گل پدیده در شرایطی به ثمر رسید که روی محسن حسینی خطا انجام شده بود. این موضوع نشان می دهد حق ما باخت نبوده است. با این وجود هرچه بوده، گذشته و انشاءالله همه چیز رو به راه می شود.

حضور ثابت در ترین ها، عجیب نیست

هافبک گسترش فولاد درباره اینکه در بخش ترین های برنامه نود همواره یک یا چند حرکت از خودش وجود دارد، عنوان می کند: خدراشکر می کنم. این مساله عجیب نیست. بالاخره در هر بازی باید یک حرکت تکنیکی انجام دهیم. مساله خاصی نیست و امیدوارم برای تیمم موثر باشم.

چرا من بعد از نود افت نکردم؟

شجاعیان با بیان اینکه بعد از حضور در برنامه نود افت نکرده، اظهار می کند: به نظر من این مساله بستگی به خود بازیکنان دارد. شرایط بعد از حضور در برنامه نود تا حدی برای بازیکنان خاص می شود. این برنامه نود نیست که باعث افت بازیکن می شود که بگوییم چشم خورده، بازیکن باید خودش را جمع و جور کند و راه را برای پیشرفتش باز کند. چرا چنین اتفاقی برای من نیفتاد؟

تلاش برای شکست استقلال خوزستان

وی درباره بازی با استقلال خوزستان می گوید: بازی سختی داریم. استقلال خوزستان به صدرجدول نزدیک است و شانس خوبی برای قهرمانی دارد. این تیم هرگز نمی خواهد قهرمانی را از دست بدهد اما ما نیز دست و پا بسته نیستیم. تیم ما هنوز شانس کسب سهمیه آسیایی دارد و به همین خاطر می خواهیم 3 امتیاز را مال خود کنیم. انشاءالله به هدفمان برسیم و تراکتورسازی ببرد تا به صدرجدول نزدیک شود.

نگفتم استقلالی هستم

شجاعیان که نیم فصل در لیست خرید پرویز مظلومی قرار داشت، درباره شکست استقلال در دربی و آینده خودش می افزاید: من هیچ وقت نگفتم که استقلالی هستم اما دربی واقعا بازی زیبایی بود. به هر حال می توانستم در این بازی حضور داشته باشم اما قسمت نبود. من با گسترش فولاد قرارداد دارم و هر کاری از دستم برآید برای موفقیت تیمم می کنم. درباره آینده ام مطیع فراز کمالوند هستم و هرچه او بگوید، گوش می کنم.






تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن