تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820801135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسی فرآیند چگونگی احیاء 8 واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بررسی فرآیند چگونگی احیاء 8 واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی چهارمحال و بختیاری در حاشیه نخستین نشست كارگروه ویژه بررسی و پایش قراردادهای راكد شركت شهرك های صنعتی این استان از تصمیم گیری برای آغاز فرآینده چگونگی احیاء 8 واحد های صنعتی در شهرك ها و نواحی صنعتی این استان خبر داد.
۱۳۹۵ سه شنبه ۳۱ فروردين ساعت 08:05

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری، علیرضا شفیع زاده با بیان اینكه طرح پایش شهرك ها و نواحی صنعتی این استان در راستای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و توجه به شعار سال 95 یعنی "اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل: اجرایی می شود ، افزود:در این نشست كه با حضور نمایندگانی از شركت شهرك های صنعتی ،سازمان صنعت ،معدن و تجارت ،خانه صنعت و معدن و نیز واحد های صنعتی راكد استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد ،چگونگی ایجاد شرایط احیاء این 8 واحد صنعتی بر اساس روش های مطالعاتی ،كمك های مشاوره ای و تسهیلاتی و هدف گذاری برای بازار های فروش بررسی شد.
رئیس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری اظهار كرد:در بررسی بعمل آمده در پرونده های این واحد های صنعتی مشخص گردید با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال تسهیلات كمكی به ایشان می تواند چرخه تولید در این واحد های صنعتی را به حركت در آورد.
وی با اشاره به اینکه ریشه یابی در خصوص بازار فروش این واحد های صنعتی قسمتی از علاج كار است، بیان کرد:
برخی دیگر از این تعداد واحد صنعتی را می توان تنها با مشاوره علمی و اصولی در زمینه ایجاد یا هدف گذاری بازار فروش داخلی و یا خارجی به جرگه واحدهای صنعتی اشتغال زا و تولید كننده برگرداند.
مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: بهره گیری از مشاوران مستقر در مركز خدمات فناوری و كسب و كار در شهرك صنعتی شهركرد و ظرفیت موجود در خانه صنعت و معدن این استان یكی دیگر از راهكارهای موثر در احیاء تعدادی از این واحد های صنعتی در بررسی های صورت گرفته ،تعیین شد.
وی در پایان خاطر نشان كرد روند بررسی و پایش شهرك ها و نواحی صنعتی استان چهارمحال و بختیاری تا تعیین تكلیف همه قراردادهای راكد موجود در این شركت ادامه خواهد داشت و تلاش خواهد شد در صورت امكان اكثریت این پرونده ها فعال شده و این واحد های صنعتی به چرخه تولید و واحدهای صنعتی فعال استان بپیوندند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن