تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تكميل روزه به پرداخت زكاة يعنى فطره است، همچنان كه صلوات بر پيامبر (صلى الله عليه و آل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821259527




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لاوروف: مذاکره‌ای میان ما و واشینگتن درباره سوریه و سرنوشت اسد انجام نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: لاوروف: مذاکره‌ای میان ما و واشینگتن درباره سوریه و سرنوشت اسد انجام نشده است
وزیر خارجه روسیه برگزاری مذاکرات محرمانه میان مسکو و واشینگتن درباره سوریه و سرنوشت بشار اسد را تکذیب کرد.


به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، "سرگئی لاوروف،" وزیر خارجه روسیه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتای چینی و هندی خود گفت: اینکه برخی می گویند کانال محرمانه ای میان ما و واشینگتن وجود دارد یا اینکه ما به صورت محرمانه درباره سرنوشت بشار اسد، رئیس جمهور سوریه مذاکره می کنیم درست نیست. این اظهارات تلاشی برای به شکست کشاندن روند ژنو و دور زدن قطعنامه شورای امنیت است که در آن تأکید شده مردم سوریه خود سرنوشت کشورشان را تعیین می کنند.
وی گفت: ما تنها سؤالاتی را در مقابل آمریکایی ها درباره بستن مرزهای ترکیه وسوریه مطرح کردیم. موضوع حمایت مالی از تروریسم همچنان وجود دارد و تمامی مسائل در این زمینه نیز بررسی می شود. اینکه می گویند ما با برکناری اسد موافقت کرده ایم تلاشی برای خدشه دار کردن چهره مسکو است.


لاوروف گفت: ما از تلاش های استفان دی میستورا، فرستاده سازمان ملل به سوریه برای تنظیم روند مذاکرات از نظر مسائل لجستیکی تلاش می کنیم و از آمریکا می خواهیم ترکیه را به مشارکت کردهای سوریه در مذاکرات قانع کند.


اخیراً برخی منابع غربی مدعی شدند که آمریکا و روسیه درحال مذاکره و تلاش برای بستن پرونده انتقال سیاسی در سوریه تا تابستان هستند.


همچنین پیشتر گزارش شده بود که روسیه و آمریکا درحال تهیه پیش نویس قانون اساسی برای سوریه هستند که آمریکا این خبر را تکذیب کرد.





۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن