تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819704516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسی پانصد گله شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: مسی پانصد گله شد


لیونل مسی ستاره بارسلونا با گلزنی برابر والنسیا، پانصدمین گل دوران فعالیت حرفه ای خود را به ثمر رساند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، با وجود اینکه تیم فوتبال بارسلونا یکشنبه شب با نتیجه 2 بر یک برابر والنسیا شکست خورد اما لیونل مسی ستاره آرژانتینی این تیم با گلی که وارده دروازه والنسیا کرد به رکورد 500 گل در طول دوران فعالیت حرفه ای خود دست یافت.
مسی که رکورددار گلزنی در بارسلونا و لالیگا است، در 633 بازی خود موفق شده است 500 گل به ثمر برساند. ستاره بارسلونا در 526 بازی برای بارسلونا 450 گل زده و در 107 بازی برای تیم ملی آرژانتین هم 50 گل به ثمر رسانده است. او همچنین در سال 2016 موفق شده است در 28 بازی 26 گل بزند.
مسی با 309 گل در لیگ فوتبال اسپانیا از کریستیانو رونالدو ستاره رئال مادرید با 256 گل پیشی گرفته است. او هفته گذشته با زدن پنجاهمین گل خود مقابل بولیوی، به رکورد 56 گل گابریل باتیستوتا برای آرژانتین نزدیک شد. گابریل باتیستوتا در 78 بازی ملی 56 گل به ثمر رسانده است و بهترین گلزن تاریخ آرژانتین است. مسی همچنین به جمع 5 بازیکن آمریکای جنوبی پیوست که رکورد 50 گل را شکسته اند.


دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن