تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798557385




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز ثبت نام هفدهمین مسابقات ملی مهارت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: جهت مرحله انتخابی مسابقات جهانی مهارت در ابوظبی؛ آغاز ثبت نام هفدهمین مسابقات ملی مهارت علاقمندان به شركت در هفدهمین مسابقات ملی مهارت انتخابی چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت ابوظبی– 2017 می توانند تا پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
۱۳۹۵ دوشنبه ۳۰ فروردين ساعت 10:07

خبرگزاری پانا+

  به گزارش پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد، علی آقا افضلی با اعلام این خبر افزود: علاقمندان به شركت در هفدهمین مسابقات ملی مهارت انتخابی چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت ابوظبی– 2017 می توانند تا پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به ثبت نام خود به صورت الکترونیکی و از طریق پرتال جامع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به آدرس: http://advari.irantvto.ir اقدام نمایند و پس از ثبت نام، مدارك لازم را برای تأیید به یكی از مراكز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تحویل دهند.   وی ادامه داد: ثبت نام الكترونیكی در پرتال جامع سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور به آدرسadvari.irantvti.ir تا 15-2- 95 ادامه دارد.

افضلی گفت:شرط سنی برای داوطلبان رشته های ساخت و تولید تیمی، مكاترونیك و آكواترونیك متولدین 11-10-1370 به بعد و برای سایر رشته ها متولدین11-10-1373 به بعد است و متولدین 11-10-79 به بعد شرایط سنی حضور درمسابقات ملی مهارت را دارا نمی باشند.

وی اذعان داشت:جوانان ماهر شامل کارآموزان وآموزش دیدگان مراکز آموزش فنی و حرفه ای، هنرجویان آموزش و پرورش در رشته های کار و دانش، فنی و حرفه ای و نظری، دانشجویان آموزشکده های فنی و حرفه ای و آموزش عالی و همچنین کارگران واحدهای صنعتی و صنفی می توانند با رعایت شرایط سنی ذكر شده در این دوره از مسابقات ملی مهارت شرکت نمایند.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ادامه داد:مدارك لازم برای ثبت نام در هفدهمین مسابقات ملی مهارت شامل: عكس 4×3 تمام رخ جدید، كپی از تمام صفحات شناسنامه، كپی كارت ملی، كپی آخرین مدرك تحصیلی یا معرفی نامه از نهاد آموزشی مرتبط، كارت پایان خدمت یا معافیت نظام وظیفه (برای داوطلبان ذكور و مشمول) ، گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان و محصلان به ویژه داوطلبان ذكور كه معافیت تحصیلی می باشد.

وی افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به عنوان نماینده ایران در سازمان جهانی مهارت (WSI )، متولی برگزاری مسابقات ملی مهارت در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری به صورت سالانه می باشد که مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات ملی مهارت در تاریخ 25-2-95، مرحله استانی در تاریخ7-5-95 و 8-5-95و مرحله کشوری نیمه دوم مهر ماه سال 1395برگزار می شود.

افضلی خاطر نشان کرد: مرحله شهرستانی مسابقات ملی مهارت در ابتدا به صورت آزمون کتبی و به طور همزمان در کشور برگزار می شود که پس از آن در هر استان از میان قبول شدگان مرحله کتبی با برگزاری آزمون عملی نسبت به انتخاب نفرات برتر و معرفی به مرحله استانی اقدام خواهد شد.

وی درخصوص رشته های هفدهمین مسابقات ملی مهارت گفت :این مرحله از مسابقات در 31 رشته شامل : آكواترونیك (تیمی 2 نفره) (مدیریت منابع آب و فاضلاب)، الكترونیك، آجرچینی، تاسیسات الکتریکی، تبرید و تهویه، تراش CNC ، رباتیك (تیمی 2 نفره)، طراحی توسعه وب، طراحی مهندسی مکانیک، فناوری اطلاعات(راه کارهای نرم افزاری برای تجارت)، فناوری اطلاعات (مدیریت سیستم های تحت شبكه)، فناوری طراحی گرافیك، فرز CNC، خیاطی ( فناوری مد)، كاشی كاری دیوار و كف، كابینت سازی (چوبی)، لوله كشی و گرمایشی، مكاترونیك (تیمی 2 نفره)، فناوری خودرو، نقاشی خودرو، اتصالات چوبی، صنایع غذایی (آشپزی)، صنایع غذایی ( قنادی)، طراحی فضای سبز(تیمی 2 نفره)، جوشكاری، جواهرسازی، ساخت وتولید (تیمی3 نفره)، كنترل صنعتی، صافکاری خودرو، کار بر روی صفحات فلزی و گل آرایی برگزار می شود.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی در میان جوانان، معرفی آموزش‌های مهارتی و اهمیت نقش آن در توسعة اقتصاد به عموم مردم و جلب نظر مسئولان، بنگاه‌های اقتصادی، صنایع وصنوف برای مشاركت هرچه بیشتر در اجرای مسابقات ملی مهارت، ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه‌ای، شناسایی ومعرفی افراد ماهر و نخبه به صنایع وبنگاه‌های اقتصادی و فراهم نمودن فرصت مناسب برای رقابت سالم میان جوانان كشور را از جمله اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت عنوان کرد .

وی در پایان افزود: برگزیدگان نهایی شانزدهمین و هفدهمین مسابقات ملی مهارت پس از شركت در اردوهای آماده سازی و گزینش نهایی، درچند رشته منتخب به چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت که در سال 2017 در ابوظبی برگزار می شود، اعزام خواهند شد.    













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن