تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را با اعتقاد و دوستى محمد و آل پاكش و با تسليم در ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820335777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تكریم مقام معلم در جامعه نهادینه شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار یزد خواستار شد: تكریم مقام معلم در جامعه نهادینه شود استاندار یزد بابیان اینكه در دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به جامعه فرهنگیان شده است، گفت: شایسته است تكریم مقام استاد و معلم در جامعه به یك فرهنگ عمومی تبدیل و نهادینه شود.
۱۳۹۵ دوشنبه ۳۰ فروردين ساعت 10:02

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، عصر شنبه 28 فروردین‌ماه، جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان با حضور استاندار یزد، مدیركل حوزه استاندار، جمعی از فرمانداران و معاونان فرماندار، مدیركل آموزش‌وپرورش استان و اعضای این شورا در سالن كنفرانس مجتمع فرهنگیان یزد برگزار شد.

استاندار یزد در این جلسه با اشاره به اینكه معلمان در هر جامعه‌ای انسان‌ساز هستند اظهار داشت: وقتی انسان ساخته می‌شود یعنی همه‌چیز ساخته‌شده و ما معلمان را پرورش‌دهندگان استعدادهای نهفته جوهره انسانی می‌دانیم.

«سید محمد میرمحمدی» ادامه داد: جایگاه انسانیت بسیار رفیع است و خداوند انسان را شایسته جانشینی خود برگزیده است و وقتی جایگاه انسان این‌گونه است مشخص است كه مقام و منزلت معلم انسان‌ساز كجاست.

وی افزود: خوشبختانه معلمان، اساتید و جامعه فرهنگی استان به‌عنوان الگوهای اخلاقی، ادبی، فرهنگی و اجتماعی هستند و از معلمان انتظار داریم آثار وجودی رفتار و تعالیم آن‌ها به‌گونه‌ای باشد كه فرزندانی كه تحت پوشش معلمان قرار می‌گیرند انسان‌هایی پاك، درستكار، امانت‌دار، معتقد و باصداقت باشند.

میرمحمدی تصریح كرد: اگر جامعه‌ای امین، پویا، خلاق، فعال، شاداب و همراه و متحد داشته باشیم این نشان می‌دهد تعلیم و تربیت‌معلمان ما مؤثر واقع‌شده است.

استاندار یزد بابیان اینكه خود مردم، دانش آموزان و دانشجویان باید از مقام معلمان و اساتید تجلیل كنند گفت: اگر بخواهیم تكریم مقام معلم در جامعه نهادینه شود باید اقشار مختلف مردم را مشاركت دهیم و وقتی جامعه در برابر مقام معلم سر تعظیم فرود آورد همه و به‌ویژه نسل جوان می‌فهمند كه جایگاه معلم چه جایگاه بلند و رفیعی است.

وی اظهار داشت: درس اصلی كه معلمان آموزش می‌دهند درس زندگی است و این معلمان هستند كه با الگو بودن خود جامعه‌ای الگو و نمونه را می‌سازند.

میرمحمدی در پایان سخنان خود با اشاره به پخش كلیپی در این جلسه از چند معلم تأثیرگذار استان كه در سیمای مركز یزد نیز پخش گردیده بود خواستار تجلیل ویژه از این معلمان نمونه: «خانم ها «مختاری»، «میردهقان» و «آقای هادی نژاد» در هفته بزرگداشت مقام معلم شد.

گفتنی است در ابتدای این جلسه اعضای شورای آموزش‌وپرورش استان برنامه‌های پیشنهادی خود را برای بهتر برگزار شدن هفته بزرگداشت مقام معلم در اردیبهشت‌ماه سال جاری مطرح كردند.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن