تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819717185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آذری: تمام قد از گل محمدی حمایت می‌کنم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آذری: تمام قد از گل محمدی حمایت می‌کنم
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اعلام کرد از یحیی گل محمدی کاملا حمایت می کند.

سعید آذری درباره شکست تیمش مقابل تراکتورسازی به "ورزش سه" می گوید: این شرایط ممکن است در هر مسابقه ای برای هر تیمی پیش بیاید. ما با توجه به دیدار سختی که با بنیادکار داشتیم، کمی شادابی لازم را نداشتیم. شاید بگویید تراکتورسازی هم در اسیا بازی کرده بود اما اگر نگاه کنید ترکیب تراکتورسازی چند تغییر داشت ولی ما با همان ترکیب به میدان رفتیم. با این وجود بابت نتایج دو هفته گذشته از هواداران عذرخواهی می کنم و شک ندارم که این عزیزان زحمات مجموعه را درک می کنند.

تشکر از مظاهری

او صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: باشگاه ذوب آهن به تلاش خودش ادامه می دهد. ما کفران نعمت نمی کنیم و هنوز ناامید نشده ایم. با تمام توان مبارزه می کنیم تا بتوانیم در پایان لیگ جایگاه خوبی به دست آوریم. می خواهم از رشید مظاهری تشکر کنم که دیروز با وجود اینکه یک توپ به صورتش برخورد کرد اما روز درخشانی داشت و نشان داد کی روش بیخود به تیم ملی دعوتش نکرده است.

کسب یک برد از 9 بازی مهم نیست

مدیرعامل ذوب آهن درباره اینکه تیمش در 9 بازی گذشته فقط یک برد به دست آورده، تاکید می کند: این مساله برایم مهم نیست. ما به جاده موفقیت برگشته ایم و خداراشکر روند تیم خوب است. تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم در آینده جبران کنیم. امیدوارانه به مبارزه ادامه می دهیم و نگران چیزی نیستیم.

یحیی تا هروقت بخواهد، می ماند

آذری در پاسخ به این پرسش که تا چه زمانی از یحیی گل محمدی حمایت می کند، می گوید: من تمام قد از یحیی گل محمدی حمایت می کنم. قرارداد او امسال تمام می شود اما او تا هر زمانی که بخواهد می تواند در ذوب آهن بماند. گل محمدی یکی از بهترین سرمربیان فوتبال ایران است و ذوب آهن هم خانه او است. اگر اتفاق غیرمترقبه ای پیش نیاید، گل محمدی سال آینده هم سرمربی ذوب آهن است.

عربستان از ایران می ترسد

مدیرعامل ذوب آهن صحبت هایش را با اظهارنظر درباره ادعای عربستانی ها مبنی بر اینکه تیم ملی این کشور هم به ایران نمی آید، به پایان می برد: من پیش بینی چنین روزهایی را می کردم. اعتقاد داشتم این مساله در عرصه باشگاهی خاتمه پیدا نمی کند. فکر می کنم فوتبال عربستان چه در رده ملی و چه در رده باشگاهی در چند سال گذشته توفیقی نداشته و به همین خاطر آنها می ترسند با فوتبال ایران رو به رو شوند. انشاءالله بتوانیم در مصاف با تیم عربستانی در عمان نتیجه لازم را بگیریم و به عنوان سرگروه به دور بعدی راه پیدا کنیم.


10:36  1395/01/23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن