تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):تقوای خدا پیشه کنید و دینتان را با ورع و تقوا حفظ کنید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802247115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله تند صادقی به مالک صبا و رفیق قلعه نویی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: حمله تند صادقی به مالک صبا و رفیق قلعه نویی
اسپانسر باشگاه ما آقای موسوی مالک هواپیمایی زاگرس است و خنده‌دار است که بگویم ما در نیم فصل دوم اصلا با این شرکت هواپیمایی سفر نکرده‌ایم. آقایان قول‌هایش را به ما می‌دهند، پول‌های شان را برای دوستان شان و باشگاه‌های دیگر خرج می‌کنند.(اشاره به کمک وی به تیم تراکتور و قلعه نویی) پارسال که من در استقلال بودم، ما با هواپیمای زاگرس به صورت مجانی به عربستان سفر کردیم
کد خبر: ۵۸۱۷۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۸ - 18 April 2016


مدافع باتجربه صبا انتقاد تندی به شرایط این تیم در لیگ‌برتر دارد و اعتقاد دارد هیچ کس در این باشگاه به فکر بازیکنان نیست. امیرحسین صادقی گفت که مالک باشگاه پولش را برای باشگاه‌های دیگر خرج می‌کند و فقط به بازیکنان این تیم وعده می‌دهد. 


فقط یک خسته نباشید گفتند 
متاسفانه شرایط صبا اصلا خوب نیست، در نیم فصل اول تا رتبه چهارم جدول رده‌بندی بالا آمدیم و به جز یک نفر که به ما خسته نباشید گفت کسی را در باشگاه ندیدیم. زمانی که با این باشگاه قرارداد می‌بستیم، علی آقای دایی به ما قول داد که مطالبات مان پرداخت می‌شود و ما هم به عشق آقای دایی با این تیم قرارداد بستیم اما یک نفر الان حتی جواب ما را نمی‌دهد. 


فقط به عشق علی دایی به صبا آمدیم
ما به عشق علی دایی تا حالا کوچکترین حرفی نزده‌ایم اما الان دیگر کارد  به استخوان مان رسیده است. آقایان فکر کرده‌اند اگر حرف نمی‌زنیم یعنی اوضاع تیم گل و بلبل است .دایی نبود این تیم باید دو، سه ما پیش تعطیل می‌شد. 


مالک هواپیمای زاگرس به ما هواپیما نمی‌دهد
اسپانسر باشگاه ما آقای موسوی مالک هواپیمایی زاگرس است و خنده‌دار است که بگویم ما در نیم فصل دوم اصلا با این شرکت هواپیمایی سفر نکرده‌ایم. آقایان قول‌هایش را به ما می‌دهند، پول‌های شان را برای دوستان شان و باشگاه‌های دیگر خرج می‌کنند.(اشاره به کمک وی به تیم تراکتور و قلعه نویی) پارسال که من در استقلال بودم، ما با هواپیمای زاگرس به صورت مجانی به عربستان سفر کردیم اما حالا که ایشان مالک باشگاه صبا است مجبور هستیم با هواپیماهای دیگر پرواز کنیم. این شرایط واقعا خنده‌دار است.


در هتل این آقا به ما اتاق نمی‌‌دهند
جالب است که بدانید آقای موسوی هتل داریوش را هم خریده است اما در بدترین شرایط به اردو می‌رویم. در نیم فصل ما در کیش اردو زدیم و به جای اینکه به یک تیم کامل 15 تا 20 اتاق بدهد، اردوی ما در 10  اتاق برگزار شد. بدترین اتاق‌های هتل داریوش در اختیار ما قرار گرفت و هر 4 بازیکن در یک اتاق حضور داشتند که این اتفاق در هیچ کجا نمی‌افتد. 



حمله تند صادقی به مالک صبا و رفیق قلعه نویی



هیات مدیره‌ای ندیده‌ام
در این یک سالی که در تیم صبا بازی می‌کنتم فقط شنیده‌ام که اسم یکی از اعضای هیات مدیره آقای ساعی است و دیگر کس دیگری را نمی‌شناسم. مگر این آقایان مالک باشگاه نیستند؟ پس چرا سر تمرین نمی‌آیند و حرفی نمی‌زنند که حداقل ما انگیزه بگیریم. 


کمتر از 50درصد پول گرفته‌ایم
با 4 بازی دیگر لیگ تمام می‌شود و ما فقط 50درصد از پول‌هایمان را گرفته‌ایم و نکته جالب اینجاست که آقایان به روی خودشان هم نمی‌آورند. مالکان باشگاه قهر کرده‌اند و بازیکنان و کادرفنی را تنها گذاشته‌اند در حالی که پولشان را در جای دیگری خرج می‌کنند. من نمی‌دانم آنهایی که اول فصل قول دادند چرا الان سراغی از ما نمی‌گیرند. 


اوضاع ما از نفت‌تهران اسفناک‌تر است
به خدا اوضاع ما از نفت‌تهران اسفناک‌تر است اما بچه‌های ما نجابت می‌کنند و حرفی نمی‌زنند. تنها حرفی که می‌زنند این است که اگر علی دایی نبود یک نفر حاضر نمی‌شد با صبا اول فصل قرارداد امضا کند. خیلی‌ها باور نمی‌کنند ولی دوستان علی دایی پول بازیکنانی که جذب صبا شدند را پرداخت کرده‌اند و فکر می‌کنم اگر علی دایی نبود هیچ بازیکنی حاضر نمی‌شد با صبا قرارداد امضا کند.


کلا دو پاداش گرفته‌ایم 
خیلی جالب است برای تیمی که در نیم فصل اول تا رتبه چهارم جدول بالا آمده است، کلا دو پاداش گرفته باشد؛ یک پاداش را استانداری قم به ما داده است و یک پاداش دیگر را آقایان هیات مدیره از دست شان در رفته است و به ما پرداخته کرده‌اند. متاسفانه قبل از بازی با پرسپولیس من به آقای موسوی گفتم که به بازیکنان ما پاداش بدهید، ایشان گفتند می‌‌دهیم و من دیگر ندیدم شان واقعا این رفتار درست نیست.























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن