تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820339690




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیلسا سرمربی عربستان می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بیلسا سرمربی عربستان می‌شود
در فاصله یک روز تا قرعه کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه عربستانی ها با یک مربی سرشناس آرژانتینی به توافق رسیدند. به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که عربستانی ها با برت فن مارویک هلندی نتایج بسیاری خوبی در مرحله اول انتخابی جام جهانی کسب کرده و به جمع 12 تیم برتر رقابت ها راه یافتند مسئولان این باشگاه بعد از این که متوجه شدند مربی هلندی تمایلی به تمدید قرارداد شش ماهه اش ندارد با این مربی قطع همکاری کرده و به سراغ مارسلو بیلسا سرمربی مطرح آرژانتینی رفتند تا او را جانشین وربیک کنند.

سایت الکاس دقایقی قبل با اشاره به این اتفاق نوشت:« عربستانی ها دوست داشتند فن مارویک را تا پایان جام جهانی 2018 در اختیار داشته باشند اما مربی هلندی که منتظر بود تا حریفان عربستان در گروهبندی انتخابی جام جهانی را ببیند و بعد تصمیم بگیرد با تصمیم غیر منتظره فدراسیون فوتبال این کشور روبرو و از سمت خود برکنار شد تا راه برای حضور بیلسا روی نیمکت این تیم حاشیه خلیج فارس هموار شود».

با این تفاسیر قرار است عربستانی ها که از مدت ها قبل با ارائه پیشنهادی نجومی و سه ساله به دنبال جذب مارسلو بیلسا بودند این مربی آرژانتینی را تا یکی دو روز آینده به عنوان رهبر جدید خود معرفی کرده و با تفکرات مرد آرژانتینی وارد رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 شوند. مسلما اگر ایران و عربستان در یک گروه قرار بگیرند با حضور احتمالی بیلسا روی نیمکت عربستان شاهد یک جنگ تمام عیار میان دو مدعی صعود به جام جهانی خواهیم بود.







14:26  1395/01/22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن