تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819919942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیمئونه: تا پایان برای لالیگا می‌جنگیم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سیمئونه: تا پایان برای لالیگا می‌جنگیم
دیگو سیمئونه،‌سرمربی اتلتیکومادرید پس از پیروزی 3-1 تیمش مقابل اسپانیول عنوان کرد که آنها از تلاش برای قهرمانی در لالیگا کنار نخواهند کشید.

به گزارش "ورزش سه"،‌ اتلتی شب گذشته موفق شد با گل‌های تورس،‌گریزمان و کوکه،‌3-1 اسپانیول را شکست داده تا با توجه به شکست بارسلونا،‌به فاصله 3 امتیازی این تیم برسد. حال سیمئونه از عملکرد بازیکنانش ابراز خوشحالی کرد و گفت که آنها از تلاش برای کسب قهرمانی دست نخواهند کشید.
او گفت:" پس از بازی که 10 نفره شده بودیم، از تلاش بازیکنانم در این بازی خیلی راضی هستم. اسپانیول گل اول را زد و می‌توانست بازی را در تصاحب خود بگیرد ولی گل آنها تقریبا تاثیر عکس گذاشت.ما در تلاش برای کسب پیروزی خوب کار کردیم. نیمه دوم خیلی عالی کار کردیم. مستحکم بودیم و باید همینگونه باشیم. این پیروزی مهم برای ما شور و انگیزه ایجاد می‌کند. به نظرم باید به کاری که می‌کنید ایمان داشته باشید. اگر چیزی قرار باشد سقوط کند،‌سقوط خواهد کرد. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به اهدافمان برسیم. در رقابت و تلاش برای قهرمانی همچنان مستحکم و ثابت قدم خواهیم بود. چهار روز تا بازی با بارسا فاصله داریم و مسلما برای آن بازی کاملا آماده خواهیم بود."


13:53  1395/01/22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن