تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819640437




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکواندوکاران ایران رقبای خود را شناختند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تکواندو قهرمانی آسیا- مانیل؛
تکواندوکاران ایران رقبای خود را شناختند

تکواندو- تیم ملی


شناسهٔ خبر: 3601456 - یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶
ورزش > ورزش های رزمی

مراسم قرعه کشی بیست و دومین دوره رقابتهای جودو قهرمانی آسیا برگزار و طی آن تیم های ملی کشورمان رقبای خود را شناختند. به گزارش خبرنگار مهر ، با پایان رقابتهای کسب سهمیه المپیک در شهر مانیل ، بیست و دومین رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا از صبح فردا در این شهر آغاز شد و تکواندوکاران کشورمان در بخش های پومسه ، پاراتکواندو و کیورگی به مصاف رقبای خود می روند.  در روز نخست این رقابتها ، مبارزات بخش پومسه و پاراتکواندو از صبح آغاز می شود و در نوبت عصر هم تکواندوکاران در بخش کیورگی یا همان مبارزه در اوزان ۷۳- و ۷۳+ كيلوگرم زنان و ۸۷- و ۸۷+ كيلوگرم مردان به دیدار رقبای خود می روند. برنامه کلی نمایندگان کشورمان در این رقابتها به این شرح است: در گروه مردان و در وزن ۵۴- کیلوگرم، آرمین هادی‌پور پس از استراحت در دور نخست به مصاف برنده دیدار هندوستان و اندونزی می رود. در وزن ۵۸- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در دور نخست به مصاف تکواندوکاری از کره‌جنوبی خواهد رفت و در صورت پیروزی حریفی از تایلند را پیش رو دارد.

در وزن ۶۳- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی در دور نخست استراحت خواهد داشت و در دور دوم به مصاف برنده دیدار مالزی و قطر می رود. در وزن ۶۸- کیلوگرم، علیرضا علیاری دور نخست به مصاف تکواندو کشور میزبان خواهد رفت و در صورت پیروزی با برنده دیدار تکواندوکاران سنگاپور و یمن رقابت می کند.

در وزن ۸۰- کیلوگرم ، سعید رجبی در دور نخست با تکواندوکاری از قرقیزستان دیدار خواهد کرد و در صورت پیروزی به مصاف "ماکسیم رافالوویچ" تکواندوکار ازبک می رود و در وزن ۸۷- کیلوگرم، پوریا عرفانیان در دور نخست تکواندوکاری از سوریه را پیش رو دارد و در صورت پیروزی با برنده دیدار پاکستان و کره‌جنوبی دیدار خواهد کرد. در بخش  زنان و در وزن ۴۶- کیلوگرم، ناهید کیانی در دور نخست به مصاف نماینده اردن می‌رود و در صورت پیروزی با برنده دیدار تکواندوکاران هنک‌کنگ و پاکستان دیدار می کند. در وزن ۵۷- کیلوگرم، مهسا جدی در دور نخست با تکواندوکار ژاپنی پیکار خواهد کرد و در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار تکواندوکاران نپال و اندونزی می‌رود.

در وزن ۶۲- کیلوگرم، حنانه همتی در دور نخست با تکواندوکاری از کره‌جنوبی دیدار می‌کند و در صورت پیروزی به مصاف نماینده چین خواهد رفت. در وزن ۶۷- کیلوگرم، هانیه اخلاقی در دور نخست با تکواندوکار ویتنام دیدار می‌کند و در صورت پیروزی برنده دیدار ماکائو و ازبکستان را پیش رو دارد.

در وزن ۷۳- کیلوگرم، شکرانه ایزدی در دور نخست با تکواندوکار اردنی رقابت می‌کند و در صورت پیروزی به مصاف نماینده چین می‌رود. در وزن ۷۳+ کیلوگرم، ملیکا میرحسینی در دور نخست با تکواندوکاری از تاجیکستان دیدار می‌کند و در صورت پیروزی به مصاف نماینده کره‌جنوبی خواهد رفت.

به دلیل حضور ۶ ورزشکار از هر کشور در مسابقات قهرمانی آسیا، تیم ملی مردان ایران در اوزان پنجم و هشتم و تیم ملی زنان ایران در اوزان دوم و سوم نماینده‌ای ندارند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن