تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819152013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیا جلالی سهمیه می‌گیرد؟


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آیا جلالی سهمیه می‌گیرد؟
مجید جلالی روزهای پرالتهابی را در سایپا پیش رو خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، پیش از بازی با صبا مجید جلالی از سوی مدیر عامل بار دیگر به چالش کشیده شد و دلیل نتایج تیم در هفته های اخیر بود که سبب شد سایپا از جمع مدعیان بالای جدول فاصله بگیرد.

این بار هم اعضای هیات مدیره از مجید جلالی حمایت کردند و نه تنها رای به اخراج او ندادند اعلام کردند اگر تیم در هفته های آتی خوب نتیجه بگیرد و کسب سهمیه کند قرارداد مجید جلالی و اعضای کادر فنی به مدت یک فصل دیگر تمدید خواهد شد!

به رغم این حمایت و دلگرمی اعضای هیات مدیره به کادر فنی و تیم، سایپایی ها در بازی با صبا نمایش بدی داشتند. نارنجی پوشان پایتخت نشین چهار گل خوردند و چند گل هم نخوردند!

شکست چهار بر صفر ساپیا در برابر صبا یکی از سنگین ترین شکست های سایپا در لیگ برتر بوده و به نوعی می شود گفت سایپا را وارد بحران جدیدی کرده است. در هفته های اخیر اگر سایپا نتیجه نمی گرفت شکست هایی که در پرونده این تیم به ثبت می رسید با نتیجه نزدیک بود نه چهار گل؟

حال این سوال مطرح است آیا سایپا می تواند در 5 هفته آتی با کسب نتایچ خوب کسب سهمیه کند؟
این رخداد دور از ذهن است و مجید جلالی باید فکری به حال فوتبال فردا کند! هر چند اشتباه او این است که به فوتبال امروز فکر نمی کند. فوتبال امروز اگر راه خود را درست طی نکند فوتبال فردایی در انتظار نخواهد بود.

مجید جلالی در همه سال های اخیر به رغم حضور در باشگاه های سرشناس و با امکانات فقط یک بار به یک موفقیت بزرگ دست یافت. قهرمانی با پاس در لیگ برتر.در عین حال بازی با واژه ها از جمله فوتبال فردا سبب حضور همیشگی او در لیگ برتر شده است.


11:41  1395/01/21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن