تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821162168




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زولا:کونته در سطح گواردیولا و مورینیو است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: زولا:کونته در سطح گواردیولا و مورینیو است
جان فرانکو زولا، مهاجم سابق چلسی، معتقد است آنتونیو کونته، سرمربی فصل بعد آبی ها، در سطح مربیانی مانند ژوزه مورینیو و پپ گواردیولا قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، کونته توانست با یوونتوس در سه فصل پیاپی قهرمان سری آ شود و پس از آن هدایت تیم ملی ایتالیا را برعهده گرفت. هفته گذشته اعلام شد که او از تابستان پیش رو، روی نیمکت چلسی خواهد نشست و جانشین گاس هیدینک می شود.
زولا به بی بی سی گفت:" او در ایتالیا خیلی خوب کار کرد و باید او را در سطح گواردیولا و مورینیو دانست. او در رقابت های بین المللی افتخارات زیادی کسب نکرد اما او مربی خوبی با یک شخصیت قوی. مطمئنم می تواند کارهای زیادی برای چلسی انجام بدهد."
چلسی در این فصل در لیگ برتر نتایج خوبی کسب نکرد و در رقابت های فصل آینده چمپیونزلیگ حضور نخواهد داشت. زولا معتقد است غیبت این تیم در لیگ قهرمانان، کار کونته برای به خدمت گرفتن بازیکنان جدید را دشوار می کند.
" آنتونیو به عنوان مربی بسیار منظم است و انتظار زیادی از تیمش دارد؛ فارغ از اینکه شما چه کسی هستید. او از لحاظ تاکتیکی هم خیلی با تیم کار می کند. ممکن است مشکلی در به خدمت گرفتن بازیکنان بزرگ باشد زیرا بازی در لیگ قهرمانان موضوع مهمی است. البته از سویی می تواند یک امتیاز هم باشد زیرا فشار زیادی روی او نخواهد بود. مطمئنم او در چلسی خوب کار خواهد کرد."


11:16  1395/01/21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن