تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819550908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عصبانی ترین نمایندگان مجلس جهان در خاورمیانه/عكس


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



عصبانی ترین نمایندگان مجلس جهان در خاورمیانه/عكس
روز نو :  این شبکه خبری می نویسد:"این هفته در عراق و بریتانیا پرتلاطم ترین روزها در پارلمان ها جریان داشت. اما شیوه رفتار نمایندگان در دو کشور جای تامل دارد. در پارلمان عراق نمایندگان به پرتاب بطری آب و مشت زدن به یکدیگر پس از برگزاری جلسه رای گیری برای تشکیل کابینه تازه به تعویق افتاده پرداختند اما در پارلمان بریتانیا اعتراض ها در حد مشاجره لفظی و هم چنین تحصن به نشانه ابراز نظر مخالف محدود ماند. 


اگر در عراق بحث بر سر استعفا یا عدم استعفای حیدر العبادی نخست وزیر عراق به دلیل اعتراضات درگرفته درباره تشکیل کابینه تازه تکنوکرات آن کشور و نمایندگان حاضر در آن وجود داشته است در بریتانیا به دلیل انتشار گزارش های افشاگرانه اخیر درباره سوء استفاده های مالی دیوید کامرون و نخست وزیر بریتانیا یکی از نمایندگان مخالف او به نام "دنیس اسکینر"با برهم زدن قواعد و عرف پارلمانی کامرون را یک "دیو خطرناک" خواند و خواستار پاسخگویی او درباره امور مالی اش پس از انتشار اسناد پاناما شد. این توهین از سوی او به عنوان اقدامی ناشایست در برتیانیا قلمداد شد. 


العربیه اشاره می کند که با این وجود اقدام او در مقایسه با تنوع واکنش نمایندگان در کشورهای خاورمیانه بسیار خوب بوده است. 


این شبکه خبری با اشاره به مواردی از خشونت در پارلمان های خاورمیانه می نویسد:"در الجزایر در نوامبر سال 2015 میلادی بر سر افزایش قیمت سوخت در پارلمان آن کشور درگیری فیزیکی میان نمایندگان موافق و مخالف در گرفت. در لبنان در سال 2016 میلادی نیز پرتاب بطری های اب و توهین های زشت در جلسه کمیته عمومی حمل و نقل، انرژی و آب لبنان میان نمایندگان بود. در مراکش نیز یک نماینده زن در یکی از رویدادها زمانی که در حال صحبت بود با قطع شدن حرف هایش توسط یک نماینده مرد و توهین های او مواجه شد". 


نحوه اعتراض نمایندگان در پارلمان بریتانیا: 






















نحوه بیان اعتراض در پارلمان عراق: 






















نحوه اعتراض در پارلمان لبنان: 



















تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن