تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819912735




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش و تکذیب صالح نسبت به رفتنش از استقلال


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: واکنش و تکذیب صالح نسبت به رفتنش از استقلال
مجید صالح مربی تیم فوتبال استقلال نسبت به رفتن از این تیم واکنش نشان داد و صحبت های مطرح شده را به شدت تکذیب کرد.


به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به حضور مشوقین تیم فوتبال استقلال در تمرین نوبت صبح این تیم و اعتراضاتی که به کادر فنی و بازیکنان وارد شد در نهایت برخی مربیان و بازیکنان به نمایندگی با صحبت های خود مشوقین را به آرامش دعوت کردند و به آنها قول دادند نتایج را جبران کنند.

در این میان یکی از خبرگزاری ها شایعاتی را مبنی بر اینکه در جلسه مشوقین با صالح صحبت هایی در خصوص رفتن یا ماندن این مربی و اینکه چرا وی با این دانش تیم را ترک نمی کند و همچنین صحبت های صالح که اگر الان از تیم کنار روم و خواهند گفت که تیم را تنها گذاشت و قرار است آخر فصل بروم  به طور جد از سوی مربی آبی پوشان رد و تکذیب شد.


مجید صالح در این خصوص گفت: صحبت های مطرح شده را تکذیب می کنم و ما در جلسه امروز با مشوقین سعی داشتیم آنها را به آرامش دعوت کنیم و قول بدهیم نتایج قابل قبولی رقم خورد، بنابراین هر صحبت دیگری که از طرف من مطرح شده را تکذیب می کنم.




۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن