تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818900483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم در 7 اسفند زیباترین و قوی ترین روش اعمال قدرت را انتخاب کردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مردم در 7 اسفند زیباترین و قوی ترین روش اعمال قدرت را انتخاب کردند استان‌ها > فارس - نمایندده منتخب مردم شیراز در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت : مردم در 7 اسفند زیباترین و قوی ترین روش اعمال قدرت را انتخاب کردند.

به گزارش خبرآنلاین از شيراز، فرج اله رجبي ظهر امروز يكشنبه 29 فروردين که در يك نشست خبري با موضوع دور دوم انتخابات،سخن می گفت با اشاره به ضرورت حضور مردم در پاي صندوق هاي راي افزود: برآيند نتايج انتخابات در كل كشور نگاهي كه حاوي تغيير بود را نشان داد.
وي گفت: اولين دستاورد 7 اسفند را مي توان لبخندي دانست كه در چهره مردم شیرازا اين روزها مي توان ديد نام برد و افزود:این اتفاق حكايت از رضايت مردم از نتيجه انتخابات دارد به همین دلیل بايد در دور دوم نيز مردم با حضور در پاي صندوق هاي راي كار نيمه تمام را تمام كنند.
رجبي دومين پيام بسيار مهم انتخابات را اين برشمرد كه مردم فهميدند با حضور در پاي صندوق هاي راي مي توان تغييرات مد نظرشان را ايجاد كنند .
شهردار اسبق شیراز در ادامه سخنانش با اشاره به پيام مقام معظم رهبري در سال جديد و انتخاب شعار اقدام و عمل از سوي ايشان نشان از داشتن از علم و آگاهي معظم اله نسبت به توانمندي مجلس آينده دانست و گفت: ايشان نسبت به توانمندي نمايندگان خوشبين هستند و ظرفيت مجلس آينده را كاري و عمل گرايي مي دانند و از اين روست كه اين شعار را به عنوان نقشه راه براي مجلس و مسئولين انتخاب كردند .
او همچنين در خصوص وضعيت اردوگاه رقيب افزود: ما ا بنا نداريم كه فضاي آرام انتخابات را متشنج كنيم اما دوستان هنوز به يك سئوال شفاف ما در مورد 700 ميليارد تومان درآمد نفتي دولت قبل و اينكه چه بر سر آن آمده جوابي ندادند و بيشتر سعي دارند با پرداختن به كازها و گزارشات ظاهري كه مي دهند از جواب تفره بروند و ماجرا به گونه اي رفو كنند.
وي رقباي جناح مقابل را مانند جراحي دانست كه پس از عمل پنس را در شكم بيمار به جاي مي گذارد و اكنون نيز روي دست نمايندگان فعلي مانده است.
رجبي درادامه در خصوص برنامه هاي آتي خود و هم فكرانش در مجلس گفت: در حوزه استاني اقدام به تشكيل هسته هاي مشورتي خواهيم كرد و از طرح هاي افراد و گروه ها چه اصلاح طلب و چه اصولگرا كه در جهت پيشرفت و توسعه استان باشد استقبال مي كنيم .
وي در پايان از مردم خواست كه به ماننند دور اول به پاي صندوق هاي راي بيايند تا با بيرون آمدن نتيجه مطلوب از صندوق شيراز را كه عنوان پايتخت فرهنگي دارد به عنوان پايتخت سياسي نيز مطرح كنند.      



یکشنبه 29 فروردین 1395 - 15:14:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن