تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 1 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799951380




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معضل افت گردشگرنوروزی درشهر شیراز آسیب شناسی شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


معضل افت گردشگرنوروزی درشهر شیراز آسیب شناسی شود استان‌ها > فارس - نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیرازگفت:باید معضل افت گردشگر درشهر شیراز آسیب شناسی شود.

به گزارش خبرآنلاین از شیراز مظفر مختاری ظهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود:در بررسی مسایل انگیزشی برای گردشگران مباحث متعددی همجون امنیت،وجود مراکز تفریحی،وجود مراکز گردشگری ،وجود مراکز تاریخی ،فرهنگی و... وجود دارد که استان فارس و شهر شیراز دربسیاری از این مقوله ها ازجمله مبحث امنیت مشکل خاصی ندارد.
وی تصمیم گیری و تصمیم سازی در حوزه گردشگری در شهر شیراز و استان فارس را مبتلا به روزمرگی دانست و گفت بایدبرای جذب گردشگر در شهر شیراز به دنبال معرفی جاذبه های جدید برای ایرانگردان و جهانگردان بود.
نماینده مردم شیراز در شورای اسلامی این شهر،فقدان جاذبه هایی نظیر باغ پرندگان،پارک آبی ،آکواریوم،اماکن گردشگری و تفریحی و... وجود دارد را آفت بزرگی برای جذب گردشگردر شهر تاریخی فرهنگی شیراز دانست و افزود:عدم توجه به این آسیب ها می تواند از شیراز تنها یک شهر عبوری برای گردشگران، و میهمانان نورزی در سال های آتی بسازد.
مختاری افزود:بررسی این موضوع در برخی شهرهای توریستی استان فارس نشان می دهد که این آفت که پیش از این دامنگیر آنان شده، نشان از فاجعه‌ای بزرگ می‌دهد. این شهرها مدت‌هاست صرفاً به عنوان یک نقطه عبوری و با حداقل تماس با شهروندان مورد نظر گردشگران قرار گرفته است؛ چنان‌که امروز کمترین نقش از توریستی بودن این شهرها در اذهان گردشگران باقی مانده است.
مختاری در ادامه از برنامه ریزی شهرداری شیراز و مدیریت گردشگری این شهرداری در ایام نوروز و ارائه خدمات مناسب به میهمانان نوروزی تقدیرکرد و افزود:نباید فراموش کنیم که ذائقه مسافرت مسافر نوروزی و گردشگر فرهنگی با یکدیگرمتفاوت است.
وی با بیان اینکه تجربه کاهش میهمان نوروزی در ایام تعطیلات نوروز سال جاری می تواندتلنگری به حوزه تصمیم گیری و تصمیم سازی بخش گردشگری باشد افزود:در کنار لزوم توجه به تعریف و عملیاتی کردن جاذبه های جدید گردشگری برای شهر شیراز ، برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره های ملی و محلی در این ایام همراه با اطلاع رسانی خوب می تواند میهمانان نوروزی را برای حضور در شهر شیراز ترغیب کند.
مختاری ثبت چنین جشنواره هایی را برای شهر شیرازگام موثری در جهت برند سازی در حوزه گردشگری دانست و افزود:با برند سازی برای شهر شیراز و دیگر شهر های استان می توان عناصر متفاوت با دیگر نقاط کشور را برای برقراری ارتباط با میهمانان نوروزی و افزایش انگیزه آنها برای حضور در شهر شیراز و استان فارس معرفی کرد.
نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز درادامه با تاکید بر نقش رسانه ها در ارائه ایده و فکر به مدیران و تصمیم گیران حوزه فرهنگی و گردشگری افزود:امروز رسانه ها از نقش صرف انعکاس حرف های مدیران و مسئولان فاصله گرفته اند و به عنوان یک مشاور امین می توانند با ارایه دیدگاه هایی جامع، مدیران را در تصمیم گیری هایی صحیح تر یاری کنند.
مختاری در خاتمه ازرسانه ها و اهالی قلم خواست تا به مقوله گردشگری و راه های جذب گردشگر به شهر شیراز و دیگر نقاط استان فارس با نگاهی خاص و ویژه نگاه کنند.



یکشنبه 29 فروردین 1395 - 14:30:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن