تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821055459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز دوره تربیت مربی قرآن ویژه بانوان در اندونزی


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه بین الملل: هشتمین دوره تربیت مربی قرآن ویژه بانوان در اندونزی به همت شعبه دارالقرآن آستان مقدس حسینی در این کشور در شهر «جاکارتا»، پایتخت اندونزی آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری قرآنی «قاف»، «محمدباقر المنصوری»، حافظ کل قرآن و ناظر دوره های آموزشی دارالقرآن آستان مقدس حسینی در اندونزی در این باره گفت: شرکت کنندگان در این دوره از شهرهای «جاکارتا»(پایتخت اندونزی) و «سورابایا»(دومین شهر بزرگ کشور اندونزی) هستند.
وی افزود: تعداد شرکت کنندگان دراین دوره قرآنی، 18 مربی قرآن زن است که از ناظران مراکز آموزشی دینی اندونزی، اساتید قرآنی و دانشجویان دانشگاه ها هستند.
محمدباقر المنصوری عنوان کرد: دروسی که دراین دوره قرآنی ارائه می شود، شامل احکام نظری و عملی تلاوت قرآن، حفظ جزء «عم»(جزء 30 قرآن)، روش های حفظ، شیوه های آموزش حفظ قرآن و موشحات قرآنی است.
وی اضافه کرد: شعبه دارالقرآن آستان مقدس حسینی تمامی امکانات و خدمات مورد نیاز شرکت کنندگان اعم از محل اسکان و غذا را برای شرکت کنندگان در این دوره فراهم کرده است.
ناظر دوره های آموزشی دارالقرآن آستان مقدس حسینی در اندونزی بیان کرد: تاکنون  بیش از 185 مربی قرآن زن و مرد از مناطق مختلف اندونزی در دوره های تربیت مربی قرآن که به همت شعبه دارالقرآن آستان حسینی در اندونزی برگزار شده، دانش آموخته شده اند.
همچنین، هفتمین دوره تربیت مربی قرآن در اندونزی ویژه آقایان، از 13 فروردین ماه سال جاری به به مدت یک هفته در شهر «جاکارتا»، پایتخت این کشور برگزار شد.
در این دوره که به همت شعبه دارالقرآن آستان مقدس حسینی برگزار شد، نخبه های قرآنی مذاهب مختلف اسلامی از جاکارتا، پایتخت اندونزی و مناطق حومه آن حضور داشتند.
[ مشاهده متن کامل خبر آغاز دوره تربیت مربی قرآن ویژه بانوان در اندونزی در خبرگزاری قرآنی ایران ]

آغاز دوره تربیت مربی قرآن ویژه بانوان در اندونزی






یکشنبه ، ۲۹فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن