تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817287815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانوان در تحکیم بنیان خانواده نقش مهمی ایفا می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: نماینده ولی فقیه در مازندران: بانوان در تحکیم بنیان خانواده نقش مهمی ایفا می کنند ایلنا: نماینده ولی فقیه در مازندران ، گفت: با توجه به نقش مهم وکلیدی بانوان در تحکیم بنیان خانواده، باید به خانواده و ارزش های اجتماعی به منظور احیای فرهنگ ایرانی و دینی در بین خانواده ها توجه بیشتری شود.
بانوان در تحکیم بنیان خانواده نقش مهمی ایفا می کنند

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،آیت الله نورالله طبرسی درنشست با مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری و جمعی از بانوان، اظهار داشت:  زنان نقش اثر گذاری در تحکیم بنیان خانواده دارند. وی افزود: با توجه به نقش مهم وکلیدی بانوان در تحکیم بنیان خانواده، باید به خانواده و ارزش های اجتماعی به منظور احیای فرهنگ ایرانی  و دینی در بین خانواده ها توجه بیشتری شود.
 نماینده ولی فقیه در مازندران ، گفت: امروزه زنان در جامعه اسلامی، همواره و همدوش مردان تلاش می کنند تا به شکوفایی رسیده و در مسیر فرهنگ سازی نقش مثبت و بسزایی داشته باشند و شخصیت زنان برای الگو سازی بسیار موثر و تحول آفرین بوده است بطوریکه امام راحل فرمودند از دامن زن مرد به معراج می رود.
وی با بیان اینکه دشمن از طریق ماهواره در خانواده نفوذ پیدا کرده است،عنوان داشت: امروزه ، ماهواره با نفوذ در حریم خلوت و خصوصی مردم، در پی این است تا فرهنگ و ارزشهای جامعه غربی را بتدریج و بدون مقاومت وارد خانواده های ایرانی کند.
آیت الله طبرسی ، افزود: ظهور تکنولوژی های نوین ارتباطی به همراه تحولات ،بسیاری از کارکردهای خانواده را دچار اختلال کرده است که منشاء بسیاری از مشکلات وچالش در خانواده ها شده است.
وی با بیان اینکه تحکیم بنیان خانواده بزرگ ترین خدمتی است که می توان انجام داد، گفت: امور بانوان با ورود به این مسائل می تواند تا حدودی با گفتار درمانی مشکلات و موانع بر سر راه خانواده ها را مرتفع سازد.
نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: برای اینکه همه ما نقش اثر گذاری در تحکیم و بنیان خانواده داشته باشیم بهتر است با یکدیگر یگانه بوده و از بیگانگی بپرهیزیم.
وی توجه به امور بانوان را اساس یک خانواده عنوان کرد و گفت: پرداختن به امور بانوان در زمینه های مختلف، فرهنگی، ارزشی، اعتقادی و خانواده می تواند اثرات مطلوبی به همراه داشته باشد.
آیت الله طبرسی با اشاره به هفته زن این هفته را تکریم از زنان و مادران فداکار جامعه دانست که با پیروی از سیره حضرت زهرا(س) برای بقای زندگی و بنیان خانواده و همچنین تربیت فرزندران صالح در جامعه تلاش می کنند.
وی به نقش مهم زنان در جامعه اسلامی اشاره کرد و اینکه زنان ما در جامعه از ارزش بالایی برخوردار هستند، گفت: در غرب از زنان به عنوان یک شی ء استفاده کرده و زنان را استعمار و استثمار می کنند.
آیت الله طبرسی ادامه داد: آنان زنان را از محیط خانواده جدا کرده و برای پیشرفت اقتصادی به عنوان ابزار استفاده می کنند این درحالی است در جامعه ما زنان از جایگاه  بلند و رفیع برخوردار هستند.
وی افزود: اگر زنان ما سیره و راه حضرت زهرا (س) را ادامه دهند بطور حتم مدینه فاضله ای از زنان و بانوان صالح خواهیم داشت که شئونات اخلاقی، عفت و حجاب و همسرداری را به خوبی انجام می دهند.
نماینده ولی فقیه در مازندران ، گفت که هر چند کار فرهنگی به تدریج جواب میدهد اما با گفتار درمانی می توان بسیاری از مشکلاتی را که زنان و خانواده با آن مواجه هستند هموار کرد و این امر مستلزم این است که امور بانوان به خوبی به آن ورود پیدا کند.
آیت الله طبرسی پیشنهاد کرد تا امور بانوان در راستای حمایت از این قشر از جامعه برای ایجاد یک شبکه جهت پرداخت به مسائل و مشکلات زنان در حوزه صدا و سیما تلاش کنند.
 

۱۳۹۵/۰۱/۲۹ ۱۲:۴۷:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن